برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت مقاومت و پایداری در سیره حضرت فاطمه زهرا(س)

حجت‌اله قنبری از برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت مقاومت و پایداری در سیره حضرت فاطمه زهرا(س) به همت شرکت مخابرات ایران خبر داد.

حجت‌اله قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) بهترین الگوی صبر و استقامت برای نسل جوان است، اعلام کرد: مجموعه شرکت مخابرات ایران در سطح صف و ستاد و مناطق، ارادت خاصی به حضرت صدیقه طاهره (س) دارند و در راستای ترویج و پاسداشت ارزش‌های این بانوی عالم تاب، مخابرات ایران اقدام به برگزاری مسابقه فرهنگی با محوریت مقاومت و پایداری در سیره حضرت فاطمه زهرا(س) کرده است.

 

 وی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی در خصوص این مسابقه بزرگ فرهنگی افزود: همکاران مخابرات برای نگارش و ارائه مقالات خود با محوریت مسابقه می‌توانند به نشانی info@tci.ir مراجعه نمایند.

 

رئیس روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان با اشاره به آخرین مهلت ارسال مقالات از طریق درگاه مجازی اعلام شده بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرصت دارند آثار خود را تا تاریخ 5 بهمن ماه 99 ارسال کنند.

 

قنبری اضافه کرد: دخت نبی مکرم اسلام حضرت محمد(ص) در طول عمر بابرکت خود منشاء تحولات بسیاری در دنیای اسلام بود و توانست در دوران عمر کوتاه خود مهم ترین اثرات و منشاء برکات برای اسلام و جامعه اسلامی باشد.

 

وی ضمن اشاره به نقش محوری حضرت زهرا (س) در حمایت از ولایت و جایگاه آن بانوی مکرمه در مقاومت و پایداری در مسیر اسلام والزام آگاهی بخشی به خانواده‌ها به ویژه نسل جوانِ امروز در شناخت صحیح ویژگی‌های زن مسلمان افزود: تاسی گرفتن از خصایص حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی کامل می تواند جامعه ما را به اعتلای سلامت برساند. 

کد خبر 1016790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha