مساجد و مسلمانان مراقب امنیت خود در آستانه مراسم تحلیف «بایدن» باشند

شورای روابط آمریکایی - اسلامی به مسلمانان آمریکایی و سایر گروه های اقلیت هشدار داده است که در آستانه روز تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهوری منتخب آمریکا از ساختمان کنگره دور باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «سی ان ان»، شورای روابط آمریکایی - اسلامی (CAIR) به مسلمانان آمریکایی و سایر گروه های اقلیت هشدار داده است که در آستانه روز تحلیف «جو بایدن» رئیس جمهوری منتخب آمریکا از ساختمان کنگره دور باشند.

 

شورای روابط اسلامی-آمریکایی همچنین از مکان های عبادی و مراکز اجتماعی مسلمانان خواست تا در آستانه مراسم تحلیف از خود در برابر خشونت های راست افراطی و برتری طلبان سفیدپوست محافظت کنند.

 

این هشدارها به دلیل خشونت های صورت گرفته  به دلیل شورش حامیان ترامپ در 6 ژانویه و هجوم آنها به ساختمان کنگره صادر شده است.

 

«رابرت مک کاو» ، مدیر امور دولتی شورای روابط اسلامی-آمریکایی به سی ان ان گفت: شورای روابط اسلامی –آمریکایی به شدت نگران است که شورشیان راست افراطی که نتوانسته اند شکایت های سیاسی خود را تخلیه کنند  مراکز جامعه اقلیت ها و مکان های عبادی آنها از جمله مساجد را هدف قرار دهند.

 

وی گفت: این شورا به جامعه مسلمانان هشدار می دهد تا خود را برای این واقعیت آماده كنند زیرا ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که همه در امنیت هستند.

 

نیروهای پلیس و ایالتی برای دفع اعتراضات احتمالی خشونت آمیز در آستانه روز تحلیف جو بایدن در حالت آماده باش هستند به طوری که برخی از نهادهای دولتی در آستانه مراسم تحلیف که روز چهارشنبه انجام می شود به طور موقت تعطیل شده اند.

کد خبر 1016792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha