تدابیری برای رفع بوی نامطبوع پساب تصفیه‌ خانه فاضلاب بیرجند اندیشیده شود

حجت الاسلام نسایی گفت: باید برای رفع بوی نامطبوع پساب فاضلاب بیرجند تدابیری اندیشیده شود و اگر نیاز است تجهیزات آن به روز رسانی شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «علی نسایی زهان» امروز (۲۹ دی) در بازدید میدانی از حوزه پساب تصفیه خانه بیرجند با حضور مسئولین مرتبط در پی دغدغه همشهریان نسبت به وضعیت بهداشتی این پساب ها، اظهار کرد: سلامتی مردم خط قرمز ما است و اگر سیستم قضایی تشخیص دهد که رها کردن پساب فاضلاب به سلامتی مردم خدشه وارد کرده مسئولان امر باید پاسخگو باشند.

 

دادستان بیرجند با بیان اینکه باید با کمک رسانه ها افکار عمومی را توجیه کنیم که رها شدن پساب بر سلامتی مردم و بهداشت محیط تاثیر ندارد، افزود: اما اگر کارشناسان به این نتیجه رسیدند رها شدن پساب برای سلامتی مردم و دام هایشان ضرر دارد باید این موضوع با تدبیر سریعتر حل و فصل شود.

 

وی با اشاره بوی تعفن ناشی از تصفیه‌ خانه فاضلاب بیرجند ادامه داد: باید برای این بوی نامطبوع پساب فاضلاب که منطقه را آلوده کرده تدابیری اندیشیده شود و اگر نیاز است تجهیزات آن به روز رسانی شود و همه دستگاه های اجرایی متولی پای کار بیایند تا این دغدغه مردم رفع شود.

 

حجت الاسلام نسایی بیان کرد: در سیستم قضایی هدف ما مچ گیری نیست بلکه به دنبال حل مشکلات و رفع دغدغه مردم هستیم.

کد خبر 1016828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha