برگزاری دوره مجازی توانمندسازی مدیران ۳۰۰موسسه قرآن و عترت درمازندران

عشریه از برگزاری دوره توانمندسازی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت درمازندران خبر داد وگفت: ۳۰۰موسسه در قالب ۶گروه ۵۰نفره به صورت مجازی آموزش خواهند دید و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می ­شود.

«حمیدرضاعشریه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به اهمیت برگزاری دوره­ های ارتقاء دانش مدیریت در کنار ارتقاء معارف دینی برای مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت، گفت: دوره توانمندسازی مدیران موسسات فرهنگی قرآن و عترت استان از امروز (29دی) آغاز و تا 25بهمن ماه به پایان خواهد رسید.

 

رئیس گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران افزود: شرکت کنندگان در این دوره آموزشی با مراجعه به آدرس الکترونیکی http//www.tocif.ir//guest/login.aspx    طی 20ساعت دروسی شامل: مباحث اداری مالی، مدیریت قرآنی، جذب مشارکت مردمی، سبک زندگی قرآنی و مباحث حقوقی را با حضور اساتید متخصص و برجسته فرا خواهد گرفت.

 

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی ویژه مدیران موسسات قرآن و عترت دارای مجوز فعالیت از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و اداره کل تبلیغات اسلامی استان است، اظهار کرد: این دوره با توجه به مصوبات کمیسیون سه گانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی در استان و در راستای توانمنسازی مدیران درحال اجراست.

 

عشریه با بیان اینکه 300موسسه در قالب 6گروه 50نفره در این دوره آموزش خواهند دید، بیان کرد:  برگزاری این دوره به صورت مجازی است و به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر اعطا می ­شود.

کد خبر 1016840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha