ضرورت توسعه شبکه ارتباطی پایدار / تهدیدات کرونا را  به فرصت تبدیل کنیم

فتح اللهی با بیان اینکه توسعه شبکه ارتباطی پایدار برای رفاه حال دانش آموزان در دست پیگیری است گفت: تهدیدات بحران کرونا ویروس را به فرصت تبدیل کنید که خدشه ای به آموزش و پرورش وارد نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، علی فتح اللهی امروز (دوشنبه، ۲۹ دی) در جلسه شورای آموزش و پرورش رشت اظهار کرد: آموزش و پرورش مهمترین نهاد تربیتی شمرده می شود.


فرماندار رشت با بیان اینکه اگر دنبال تمدن سازی و توسعه در جامعه هستیم بایستی نگاه ویژه ای به آموزش و پرورش شود گفت: فلسفه آموزش و پرورش این است که بتواند پرورش دهنده انسان های تمدن ساز و با توانایی بالا باشد تا این افراد بتوانند در آینده جامعه را به سمت توسعه حرکت دهند.‌


فتح اللهی به بحران کرونا ویروس و مشکلات آموزش و پرورش پرداخت و اذعان کرد: کرونا ویروس زمینه را فراهم کرد تا بتوانیم با در برابر بسیاری از اتفاقات آماده باشیم.


وی ادامه داد: در این بحران باید با همکاری و هم دلی و با بهره گیری از تجهیزات نوین فناوری بتوانیم تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کنیم به گونه ای که به فعالیت های آموزش و بخش مهم آن پرورش، خدشه ای وارد نشود.

فرماندار رشت تصریح کرد: در این بحران همگان بایستی مشارکت داشته باشند و در حوزه آموزش و پرورش از صاحبان اندیشه در تربیت و تعلیم در ارائه خدمات بهتر بهره گرفته شود‌.


وی به تشکیل شورای آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این شورا با هدف شناسایی مشکلات این حوزه تشکیل شده است.


فتح اللهی با تاکید بر اینکه نگاه توسعه یافتگی داشته باشید خاطرنشان ساخت: تهیه تبلت و گسترش زیرساخت های فناوری و ارتباطات از جمله برنامه هایی است که در شهرستان رشت در دست پیگیری و انجام است.‌

کد خبر 1016863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha