کام کودکان و نوجوانان فارس در دهه مبارک فجر شیرین می شود

کامرانی گفت: کانون فارس پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برای دهه مبارک فجر برنامه های بانشاطی در فضای مجازی نظر گرفته است که کام کودکان و نوجوانان فارس را شیرین خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سعیدرضا کامرانی»، امروز (دوشنبه 29 دی) در نخستین جلسه بزرگداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: کانون فارس پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس برای دهه مبارک فجر برنامه های بانشاطی در نظر گرفته است.

سرپرست کانون فارس پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس افزود: در این میان لازم است با توجه به بحران کرونا برنامه های محتوایی امیدبخش و با شکوهی نیز در فضای مجازی در نظر گرفته شود تا ضمن آشنا شدن کودکان و نوجوانان با انقلاب اسلامی، کام آنها نیز شیرین شود.

وی اضافه کرد: کارگروه کودک و نوجوان ستاد دهه فجر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز تشکیل شده تا فرصت آشنایی کودکان و نوجوانان با آرمان‌ها و اهداف انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ایجاد کند که فرصت مشارکت آنها را در این زمینه در فضای مجازی نیز فراهم می کند.

کامرانی اعلام کرد: برنامه‌های مختلفی در حوزه فرهنگی، هنری و ورزشی و الگوسازی مناسب برای هدایت کودکان و نوجوانان در پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی در نظر گرفته شده که آنها را به نقش‌آفرینی خودجوش در بزرگداشت دهه فجر تشویق می کند.

وی عمومیت دادن به فرهنگ و هنر را از برکات انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: دهه مبارک فجر فرصت مناسبی برای انجام امور فرهنگی و هنری است.

کامرانی اعلام کرد: برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با شعار «انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» از 12 بهمن با عنوان «خمینی کبیر قدس الله نفس الزکیه، امت ولائی، نصرت الهی» آغاز خواهد شد و در 22 بهمن با عنوان «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» به پایان خواهد رسید.

خاطر نشان می شود، آموزش و پرورش، بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی، فرهنگسراهای کودک و نوجوان به مدیریت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در کارگروهی برای بزرگداشت دهه مبارک فجر فعالیت می کنند.

کد خبر 1016885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha