احترام به محیط زیست را در خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنیم

کیانی گفت: باید با تربیتی نسلی نو بتوانیم احترام به محیط زیست را که در آن رشد پیدا کردیم در خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «وحید کیانی» ظهر امروز (دوشنبه ۲۹ دی) در مراسم انعقاد تفاهم نامه مابین اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان و اداره محیط زیست استان اظهار کرد: امیدوارم این برنامه آغاز و طلیعه ای برای همکاری بین بخشی کانون و محیط زیست باشد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان افزود: این تفاهم نامه جزو نادر تفاهم نامه هایی است که در کل کشور اتفاق افتاده و این رفتار ما می تواند سرفصل مشترکی برای سایر استان ها باشد که از این امکان بهره بگیرند.

 

وی خاطر نشان کرد: امیدوارم در آینده شاهد تاثیرپذیری دوسویه بین دو نهاد فرهنگی باشیم و محیط زیست خود را بیش از این آزار ندهیم.

 

کیانی تصریح کرد: امیدوارم با تربیتی نسلی نو بتوانیم احترام به محیط زیستی که در آن رشد پیدا کردند را در خانواده‌ها و کودکان نهادینه کنیم.

 

وی در پایان به مفاد تفاهم نامه اشاره کرد و یاد آور شد: مهم ترین مفاد تفاهم نامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای مربیان، بازی های آموزشی محیط زیستی برای کودکان و نوجوانان، تهیه کتاب، برگزاری مراسمات زیست محیطی است.

 

کد خبر 1016955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha