مستندی  برای ملایر  /دولت آباد در ۱۵ قسمت ساخته می‌شود

حیدری گفت: مستند ۱۵ قسمتی دولت ‌آباد با هدف نشان دادن ظرفیت‌ها، فرهنگ و آداب و رسوم ملایر ساخته می‌شود.

به گزارش خبرنگار شبستان از ملایر هفته گذشته بود که  با حضور جمعی از مسئولان ملایر آیین رونمایی از پوستر و تیزر مجموعه مستند دولت آباد در عمارت پارک سیفیه ملایر برگزار شد.

مجموعه مستند دولت آباد» حاصل همکاری مشترک شهرداری ملایر و مجموعه فرهنگی رسانه‌ای غدیر است،   که به معرفی فرهنگ، تاریخ، آداب و رسوم، مفاخر، روستاها، جاذبه‌های دیدنی و گردشگری جهانشهر ملایر می‌پردازد.

«افشین حیدری» در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت:  ر مهمترین هدف ساخت این مستند  نشان دادن ظرفیت‌ها، فرهنگ و آداب و رسوم ملایر است.

تهیه کننده مجموعه مستند دولت آباد  با بیان اینکه هر کس به زادگاه خود افتخار می کند و ما برای نشان دادن گوشه ای از افتخارات شهرمان این مستند را تولید می کنیم افزود: دولت آباد در 15 قسمت تولید و به موضوعات مختلفی از جمله مفاخر شهر، اماکن تاریخی، ورزش ملایر و ... می پردازد.

حیدری به همت جوانان ملایری گروه جهادی غدیر در ساخت این مجموعه اشاره کرد و گفت: دولت آباد روایتی نو به بلندای تاریخ فرهنگ و هنر در افتخار جهانشهر ملایر است که به زودی از رسانه ها پخش می شود.

وی تصریح کرد: مجموعه ای از استعدادها،ظرفیت ها، فرهیختگان، و نخبگان در شهر وجود دارد که معرفی نشده است و جای کار دارد.‌


گفتنی است: قرارگاه جهادی غدیر ملایر به همت جمعی از جوانان علاقمند از ابتدای شیوع ویروس کرونافعالیت خود را در این شهرستان  شروع کرد، این قرارگاه با هدف انجام برخی کارهای فرهنگی و اجتماعی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ جهاد و... به صورت رسمی در مرداد ماه امسال افتتاح شد.

کد خبر 1016979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha