معافیت ۳۳ جوان مددجوی کمیته امداد همدانی از خدمت سربازی

یار محمدی گفت: باهدف کاهش بخشی از مشکلات زنان سرپرست خانواده ۳۳ جوان تحت حمایت کمیته امداد همدان از انجام خدمت سربازی معاف شدند.

«قاسم یار محمدی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان  در خصوص بهره‌مندی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد از تسهیلات معافیت از خدمت وظیفه عمومی گفت: در 9 ماهه امسال 33 فرزند مددجوی تحت حمایت، از تسهیلات معافیت نظام‌وظیفه عمومی بهره‌مند شدند تا از این طریق بتوانند وارد چرخه اشتغال و تولیدشده و به رفع مشکلات خانواده کمک کنند.

 

قائم‌مقام کمیته امداد استان همدان بیان کرد: بر اساس قانون، یکی از پسران زنان سرپرست خانوار و تنها فرزند پسر خانواده‌های مددجویی که دارای سه خواهر باشند از خدمت سربازی معاف می‌شوند.

 

وی  بابیان اینکه این تسهیلات یکی از ابزارهای حمایتی مؤثر برای توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است، گفت: هدف از اعطای معافیت سربازی به فرزندان خانواده‌های مددجویان، کمک به توانمندسازی خانواده و کاهش مشکلات آنان است.

 

یار محمدی افزود: این افراد به‌محض دریافت کارت معافیت، می‌توانند با استفاده از مشاوره‌های شغلی، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای رایگان و دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه وارد بازار تولید و کسب‌وکار شوند.

کد خبر 1016996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha