۱۰۰۰ بسته غذای گرم در بین اهالی روستای اظماره علیا توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس گفت: ۱۰۰۰ بسته غذای گرم در بین اهالی روستای اظماره علیا به همت اعضای این کانون همزمان با ایام فاطمیه توزیع شد.

«سید علی موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: ۱۰۰۰ بسته غذای گرم در بین اهالی روستای اظماره علیا به همت اعضای این کانون همزمان با ایام فاطمیه توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس تصریح کرد: هزینه این بسته های غذای گرم با مشارکت خیرین تامین شد و با رعایت پروتکل های بهداشتی طبخ و در اختیار اهالی روستا قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: این حرکت خیرخواهانه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت.

 

موسوی بیان کرد: برپایی محفل انس با قرآن کریم با رعایت پروتکل های بهداشت به ویژه استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی از دیگر برنامه معنوی به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در مسجد جامع این روستا بود که به همت فعالان این کانون برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس تاکید کرد: آئین عزاداری در سوگ آن حضرت نیز همزمان با شب شهادت با مشارکت اهالی روستا در صحن مسجد برگزاری شد.

 

موسوی اذعان داشت: برنامه های فرهنگی و قرآنی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1017042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha