۴۰ جلسه پیش اجلاس نماز در خوزستان برگزار می شود

دهکردی از برگزاری پیش اجلاس نماز در استان خوزستان خبر داد و گفت: در نظر است ۴۰ پیش اجلاسیه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استان با توجه به شرایط مناطق در بهمن ماه برگزار شود.

«مهدی رفیعی دهکردی» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، اظهار کرد: در راستای بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با موضوع پیوند مسجد، مدرسه، منزل و نماز، پیش اجلاس نماز استان خوزستان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی روز (چهارشنبه ۱ بهمن) در تالار طلائیه اداره آموزش و پرورش ناحیه ۴ اهواز با ۳۰ درصد ظرفیت و همزمان به صورت پخش زنده در بستر شبکه شاد برگزار می‌شود.

 

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان خوزستان با اشاره به اهمیت و نقش تربیتی و رشد شخصیت دانش آموزان در تعامل این سه کانون فرهنگی و تربیتی یعنی مسجد، مدرسه و منزل افزود:  تعامل مستمر و موثر این سه کانون فرهنگی و تربیتی در پرورش دانش آموزان نمازخوان و موحد، دستاوردهای ارزشمندی به بار می‌آورد و بر استحکام و مقاومت جامعه در برابر تهاجم فرهنگی می‌افزاید.

 

وی اضافه کرد:  در نظر است ۴۰ پیش اجلاسیه نماز توسط ادارات آموزش و پرورش استان با توجه به شرایط مناطق به دو صورت حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مجازی در بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار شود.

 

رفیعی دهکردی تصریح کرد: هر ساله اجلاس سراسری نماز با موضوعات مرتبط با نماز به میزبانی یک استان و پیش اجلاسیه ها در سراسر کشور برگزار می‌شود.

 

کد خبر 1017048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha