۲۲ بهمن سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در مسابقات قرآنی مدهامتان

مظاهری بابیان اینکه ۲۲ بهمن سال جاری آخرین مهلت ثبت نام در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تعیین شده است گفت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان می توانند با ورود به سامانه «بچه‌های مسجد» نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان می توانند برای ثبت نام در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا ۲۲ بهمن سال جاری با ورود به سامانه «بچه‌های مسجد» به نشانی bachehayemasjed.ir فیلم تلاوت خود را بارگذاری کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: شرکت کنندگان می توانند به دلیل شیوع بیماری کرونا آثار خود را در منازل ضبط کنند اما ضبط و اجرا در مساجد امتیازهای ویژه ای دارد.

 

وی ابراز کرد: تاکنون ۱۶۷ نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» به صورت مجازی شرکت کرده اند و نفر برتر استان در هر رشته به مرحله کشوری راه می یابند.

 

مظاهری تصریح کرد: رشته «تلاوت نور» در چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برادران و خواهران برگزار و بخش های فصاحت و تجويد، صحت قرائت، لحن، صوت، وقف و ابتدا، داوری می شود.

 

مدیر فهمای چهارمحال و بختیاری بابیان اینکه رشته قرائت نماز برادران و خواهران در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می شود افزود: اثر مربوط به اجرای زنده نماز باید سه رکعتی باشد و همه اذکار با صدای بلند باید قرائت شود.

 

وی تصریح کرد: رشته اذان صرفا ویژه برادران و در رده سنی ۹ تا ۱۴ سال برگزار می شود و شرکت کنندگان باید اذکار اذان را ضبط و ارسال کنند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان برای اطلاع از شرایط اختصاصی هر رشته می توانند به سامانه اینترنتی «بچه های مسجد» مراجعه کنند.

 

کد خبر 1017061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha