طرح ملی ایران قوی فرصتی برای شناسایی استعدادهای مسجدی است

حجت الاسلام طباطبای یا تاکید بر اینکه مدیران و متولیان امور فرهنگی باید توجه و حمایت بیشتری از فعالیت های مساجد داشته باشند، گفت:طرح ملی ایران قوی فرصتی برای تربیت نسل مومن و شناسایی استعدادهای مسجدی است

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «سید کاظم طباطبائی» در نشست مشترک با مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد خراسان رضوی ضمن تشکر از توجه موثر به مساجد و برنامه ریزی های انجام شده گفت:مساجد باید محل فعالیت و مکانی برای بروز و ظهور استعداد های نوجوانان و جوانان باشند.

 

امام چمعه شهرستان کاشمر با تاکید بر اینکه مدیران و متولیان امور فرهنگی باید توجه و حمایت بیشتری از فعالیت های مساجد داشته باشند، افزود: کانون های فرهنگی هنری و مساجد کاشمر در رزمایش کمک های مومنانه که بعد از دستور مقام معظم رهبری آغاز شد، پیشتاز بودند.

 

حجت الاسلام طباطبائی با تقدیر از اجرای طرح ملی ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد ، این ابتکار عمل را ستودنی توصیف کرد و بر اهمیت مشارکت جدی کانون های مساجد در این طرح تاکید کرد.

 

«محمد ابدالی تکلو» هم در این نشست با بیان اینکه ۷۷ کانون فرهنگی هنری در شهرستان کاشمر مشغول فعالیت هستند ابراز داشت :در رویداد ملی فهما حمایت ها از کانون های براساس فعالیت وعملکرد برنامه ریزی شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با اشاره به سابقه فرهنگی شهرستان کاشمر، از حضور پررنگ کانون های فرهنگی هنری این شهرستان در طرح ملی ایران قوی خبر داد و بیان کرد: در طرح ملی ایران قوی ۴۸ برنامه فرهنگی و هنری در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در حال اجرا است.

کد خبر 1017071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha