کانون های مساجد نماد فعالیت های مسجد محور در جامعه هستند

ابدالی تکلو با بیان اینکه در رویداد ملی فهما حمایت ها از کانون های براساس فعالیت و عملکرد برنامه ریزی شده است، گفت:کانون های مساجد نماد فعالیت های مسجد محور در جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کاشمر، «محمد ابدالی تکلو» در نشست هم اندیشی مدیران و ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کاشمر با بیان اهمیت حضور فعالان فرهنگی کانون های مساجد در فضای مجازی بیان کرد: پیشانی فعالیت های فرهنگی مسجد محور در جامعه کانون های فرهنگی هنری مساجد هستند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان رضوی با بیان اینکه در رویداد ملی فهما حمایت ها از کانون های براساس فعالیت و عملکرد برنامه ریزی شده است، افزود: کانون های فرهنگی هنری مساجد با حضور و فعالیت در فضای مجازی خلاء فعالیت های فرهنگی هنری را پر کردند.

 

وی با اشاره به اجرای ۴۸ برنامه فرهنگی هنری در طرح ملی ایران قوی در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهارکرد: سامانه بچه های مسجد شبکه اطلاعات مویرگی از فعالیت های فرهنگی مساجد را در اختیار قرار داده است.

 

گفتنی است در این نشست که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر برگزار شد، مدیران و ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد به بیان نظرات و پیشنهادات خود در مورد کانون های فرهنگی هنری مساجد و طرح ملی ایران قوی پرداختند.

 

توجه و حمایت بیشتر از فعالیت های کانون های فرهنگی هنری، ساماندهی ساختاری کانون ها ، ایجاد نقاط دسترسی به اینترنت و عدم جامعیت برنامه های طرح ملی ایران قوی و توجه به فعالیت های ورزشی از جمله پیشهادات طرح شده در این جلسه بود.

کد خبر 1017075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha