فعالان کانون فرهنگی هنری «صدای عاشورا» مزار شهدا را غبارروبی کردند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدای عاشورا از غبارروبی و عطر افشانی مزار‌ شهداء به مناسبت ایام فاطمیه و بزرگداشت «سه شنبه های تکریم» به همت فعالان این کانون خبر داد.

«اصغر خوشبخت» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: فعالان کانون فرهنگی هنری «صدای عاشورا» به مناسبت ایام فاطمیه و بزرگداشت «سه شنبه های تکریم» مزار شهدا را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدای عاشورا تصریح کرد: قرائت فاتحه و دعای فرج به روح پرفتوح شهدای روستا تکه چی از جمله برنامه های بود که با حضور امام جماعت، اهالی روستا و فعالان این کانون صورت گرفت.

 

وی اظهار داشت: شهدا هویت تاریخی و شجاعت ملت ایران هستند که در دوران دفاع مقدس تلاش کردند تا یک وجب از میهن اسلامی در اشغال دشمنان اسلام و انقلاب نباشد.

 

خوشبخت یادآور شد: ملت ایران هیچگاه فداکاری و ایثارگری شهدا را فراموش نخواهند کرد زیرا این رزمندگان انسان های بزرگی بودند که برای عزت کشور جان های خود را فدا کردند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری صدای عاشورا افزود: تاکنون دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان این روستا در دستور کار برای بزرگداشت «سه شنبه های تکریم» با حضور فعالان این کانون قرار گرفته است.

 

خوشبخت خاطر نشان کرد: این فعالیت ها در پروتال کانون در سامانه بچه های مسجد برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است.

 

کد خبر 1017081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha