حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری کانون‌های مساجد مستمر باشد

سعادت بر همکاری و حمایت بیشتر مسئولان با کانون‌های مساجد تاکید کرد و گفت: حمایت‌هایی توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و برخی ادارات صورت گرفته ولی نیاز داریم که این حمایت‌ها مستمر باشد تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی مؤثرتری انجام دهیم.

«عزت‌الله سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، با اشاره به فعالیت‌های کانون شهدای دهستان رودزیر باغملک اظهار کرد: این کانون فعالیت رسمی خود را از سال 91 آغاز کرده و تاکنون در مسائل فرهنگی، اجتماعی و اعتقادی اقدامات خوبی را در سطح شهرستان انجام داده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دهستان رودزیر در بخش صیدون شهرستان باغملک افزود: پیش از تاسیس کانون با همکاری مردم منطقه اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، طلاب و ... به صورت خودجوش فعالیت‌هایی را در بخش‌های مختلف انجام می‌دادیم ولی با راه‌اندازی کانون این فعالیت‌ها شکل سیستماتیک و رسمی به خود گرفت.

 

وی با بیان اینکه تاکنون چندین جشنواره بومی و محلی و مسابقه و همایش را در سطح روستا، بخش و شهرستان انجام دادیم که مورد استقبال قرار گرفته است تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که در راستای ترویج فرهنگ و هنر گام‌های مؤثری برداشته شود.

 

سعادت با اشاره به فعالیت این کانون در حوزه شاهنامه‌خوانی اضافه کرد: در زمینه شاهنامه‌خوانی، شعر و فعالیت‌های هنری توانستیم کارهای بسیاری را در سطح منطقه انجام دهیم و برنامه‌هایی نیز در صدا و سیمای مرکز خوزستان، آبادان و کهگیلویه و بویراحمد اجرا کردیم.

 

وی بر همکاری و حمایت بیشتر مسئولان با کانون‌های فرهنگی و هنری تاکید کرد و ادامه داد: البته در سطح استان حمایت‌هایی توسط ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و برخی ادارات صورت گرفته ولی نیاز داریم که این حمایت‌ها مستمر باشد تا بتوانیم کارهای فرهنگی بهتر و بیشتری را اجرا کنیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهدای دهستان رودزیر باغملک ابراز امیدواری کرد: رهرو راه حقیقت و طریقت انسانی و شهدا باشیم و از آرمان‌های انقلاب به شکل مطلوب دفاع کرده و کارهای فرهنگی را مطابق آنچه شان نظام است، اعتلا بخشیم و بتوانیم فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را روزبه‌روز برجسته‌تر کنیم.

 

کد خبر 1017178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha