اهتمام جدی در پیگیری ثبت نام اعضای کانون ها در سامانه فهما

بختیاری بر اهتمام جدی مسئولان کانون ها در پیگیری و ثبت نام اعضای کانون در سامانه فهما تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «مجید بختیاری» دیدار صمیمانه مسئولان کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان تفرش با امام جمعه تفرش که در مسجد زاغرم برگزار شد، ضمن اشاره به فعالیت های گسترده کانون های مساجد گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های گسترده ای را در راستای فرهنگ سازی و اجرای فعالیت های فرهنگی و دینی انجام می دهند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تفرش ضمن عرض تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) به بیان برخی از مسائل و مشکلات کانون های مساجد شهرستان پرداخت و افزود: از مسئولین کانون ها می خواهیم که اهتمام جدی در پیگیری ثبت نام اعضای کانون ها در سامانه فهما و کسب امتیازات لازم به کارگیرند.

 

وی ادامه داد: رویداد ملی «فهما» به واسطه نوآوری، ابتکار و اجرای برنامه‌های اثرگذار از سوی کانون‌های مساجد برای جذب حداکثری جوانان و نوجوانان در حال انجام است.

 

این مقام مسئول فهما را میدان رقابت کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد دانست و بیان کرد: رقابت سالم همراه با ایده و خلاقیت و تلاش مضاعف در راستای اجرای برنامه های فرهنگی و دینی از مهمترین فعالیت های مساجد در این راستا است.

 

در ادامه این جلسه مسئول فناوری دبیرخانه کانون های فرهگی هنری استان مرکزی نیز به ارائه گزارشی در خصوص سامانه فهما و ثبت نام اعضای کانون های تفرش در این سامانه پرداخت.

 

«حسن نجفیان» افزود: ازمهمترین اهداف این رویداد ملی می توان به مشارکت در انجام فعالیت‌ها، به اشتراک گذاشتن یافته‌ها، بالا بردن توان کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد، تقویت هم‌افزایی در مساجد و جذب جوانان و نوجوانان اشاره کرد.

 

همچنین در ادامه این دیدار هر یک از مدیران کانون های مساجد شهرستان تفرش به بیان مسائل و مشکلات خود در حوزه کانون و مساجد پرداختند.

کد خبر 1017189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha