همدلی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی یک اصل اساسی محسوب می شود

آیت الله شاهچراغی گفت: همدلی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی یک اصل اساسی در مدیریت فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، آیت الله «سید محمد شاهچراغی» در دیدار با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه استان سمنان دارای جمعیتی کمی بوده  اما از لحاظ ظرفیت‌ها، استانی بسیار پیشتاز است گفت: سازمان تبلیغات اسلامی یک نهاد فرهنگی اثرگذار در جامعه محسوب می‌شود که سالیان دراز خدمت‌هایش در استان و کشور به وضوح دیده شده است.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه سازمان تبلیغات اسلامی نه تنها در کلام بلکه با عمل خود نیز سال‌ها است که به جامعه خدمت رسانی می‌کند و از این بابت در جامعه اثرگذار است اضافه کرد: امور فرهنگی مسائل زیربنایی و مهمی در جامعه هستند که باید به آنها تاکید ویژه گذاشت.

 

وی  از روحانیان و مبلغان خواست که در کنار مسائل لسانی به ترویج فرهنگ دینی و تبلیغی از نظر رفتاری و عملی نیز توجه داشته باشند زیرا این امر اثرگذار است.

 

آیت الله شاهچراغی همدلی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی را یک اصل اساسی در مدیریت فرهنگی و ترویج فرهنگ دینی  عنوان وابراز خرسندی کرد: از این بابت در استان سمنان وضعیت مناسبی حاکم است که باید از مدیران قدردانی کرد.

 

امام جمعه سمنان با تأکید براینکه سعی کرده‌ایم تا وحدت را در بین مسئولان و مردم حفظ کنیم ادامه داد: مردم و مسئولان خوشبختانه با ما همیشه همراهی دارند اما مشکلی که ما در استان داریم این است که تبلیغات اسلامی مرکز استان نیاز به کمک بیشتری است.

 

وی با بیان اینکه تقاضای مردم سمنان تقویت تبلیغات اسلامی مرکز استان است افزود: نگاه ویژه به استان سمنان و به خصوص مرکز استان در زمینه فرهنگی یکی از مطالبات مردمی در این استان محسوب می‌شود.

کد خبر 1017194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha