برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در سیستان و بلوچستان

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور از برگزاری مسابقه کتابخوانی به مناسبت ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)در سیستان و بلوچستان خبر داد.

«حجت الاسلام والمسلمین میرخانی» با بیان این خبر در گفتگو با خبرنگار شبستان اظهار داشت: این مسابقه کتابخوانی با هدف ارتقای سطح آگاهی شهروندان و ترویج فرهنگ کتابخوانی و آشنایی بیشتر با اصول حاکم بر سیره حضرت فاطمه زهرا (س)، ترویج سبک زندگی اسلامی و تعمیق شناخت از فرازهای زندگی پربار آن حضرت برگزار می شود.


سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور  ادامه داد: این رویداد فرهنگی توسط دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور و با همکاری موسسه خیریه فرهنگی و مذهبی ناصرین اصفهان در تاریخ 15 بهمن 1399 و در روز میلاد دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر برگزار می شود و در پایان نفرات برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد.

 

سرپرست دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق گفت: متقاضیان جهت شرکت در  این مسابقه کتابخوانی «کتاب مردم می پرسند، پرسش و پاسخ پیرامون حضرت زهرا (س) نوشته محمدرضا فقیه ایمانی » را می توانند با حضور در شعبه جنوب شرق تهیه نموده و یا از کتابفروشی های معتبر خریداری کرده و جهت شرکت در مسابقه اقدام نمایند .

 

حجت السلام والمسلمین میرخانی یادآور شد: این مسابقه بصورت حضوری و غیرحضوری برگزار خواهد شد، متقاضیان آزمون غیرحضوری می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.jdte.ir   در این آزمون شرکت نمایند.

 

لازم به ذکر است علاقه مندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 05437231088 در ارتباط باشند.

کد خبر 1017218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha