معیشت، فرهنگ و مشکلات مردم باید دغدغه دولت اسلامی باشد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به دنبال تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی باشیم افزود: باید به دنبال دولتی باشیم که اسلامی بوده و دغدغه درد، معیشت، فرهنگ و مشکلات مردم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد» صبح امروز (سه شنبه ۳۰ دی) در آیین افتتاحیه ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خوزستان، با بیان اینکه اگر تمام عالم بخواهند جلوی اراده خدا را بگیرند نمی‌توانند اظهار کرد: در سال ۱۳۴۲ در حالی که شاه فکر می‌کرد با تبعید امام (ره) همه چیز تمام شده است، رساله‌های امام (ره) را جمع کردند و اجازه ندادند تا کسی نامی از ایشان ببرد و نقد ممنوع شد و با نقدکننده‌ها با شدت و حدت برخورد و در نهایت در دنیایی که تنها صدایی که باید شنیده می‌شد باید در موافقت با استکبار جهانی، شوروی سابق و صهیونیسم بود و این صداها را به گوش جهانیان می‌رساندند و هر صدایی که نقطه مقابل این‌ها بود در نطفه خفه می‌شد، در چنین فضایی انقلاب شکوهمند اسلامی با اراده خداوند شکل می‌گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته تصریح کرد: واکاوی این دستاوردها بدون شک برای این نسل قابل لمس و احصا نیست و نسل‌های بعدی باید به واکاوی دستاوردهای نظام مقدس انقلاب اسلامی بپردازند.

 

وی به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه باید به دنبال تشکیل دولت جوان، انقلابی و جهادی باشیم افزود: باید به دنبال دولتی باشیم که دغدغه درد، معیشت، فرهنگ و مشکلات مردم را داشته باشد چراکه انقلاب اسلامی صورت گرفت که بسترساز حکومت جهادی باشد و طبیعتا تا زمانی که مردم در صحنه نباشند بسترسازی اتفاق نمی‌افتد.

 

امام جمعه اهواز با تاکید بر اینکه دولتی که در آینده شکل می‌گیرد باید دولت اسلامی باشد چرا که انقلاب، اسلامی است ابراز کرد: دولت فعلی اسلامی نیست؛ به طور مثال چند نفر از مسئولان نماز اول وقت می‌خوانند و چه تعداد برنامه برحسب نماز اول وقت چیده می‌شود و یا پروازها، حرکت‌های قطارها و اتوبوس‌ها، جلسات و ... باید برحسب نماز اول وقت چیده شود البته این موضوع بخشی از اسلامی بودن است.

 

وی یاد آور شد: عملکردها و رفتارها باید به گونه‌ای باشد ‌که عدالت اجتماعی در شهر اهواز، دورترین نقاط کشور و مرکز کشور دیده شود که اگر این موضوع رعایت شود قطعا آن دولت اسلامی شکل خواهد گرفت.

 

کد خبر 1017231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha