پیشرفت ۵۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در شهرستان گلپایگان

رستمی از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: رنگ وضعیت شهرستان گلپایگان آبی و شکننده است و مردم از تجمعات غیرضروری خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، 《ناصر رستمی》 در نشست خبری با خبرنگاران از پیشرفت ۵۰ درصدی طرح شهید سلیمانی در شهرستان گلپایگان خبر داد و گفت: ۴۵۰ بسیجی در دو نوبت صبح و بعد از ظهر در این طرح ضمن غربالگری بیماری کووید ۱۹، در صورت نیاز به مردم آموزش های لازم را می دهند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه پرونده های الکترونیک سلامت شهروندان گلپایگانی در طرح شهید سلیمانی به روز می شود، افزود: دو هزار و ۸۰ بسته سلامت که شامل ماسک و مواد ضد عفونی است و ۶۳۰ بسته معیشتی هرکدام به ارزش تقریبی ۴۰۰ هزار تومان به خانواده های کم برخوردار از ابتدای اجرای طرح تا کنون اهدا شده است.


وی با یادآوری این موضوع که وضعیت شهرستان گلپایگان از ابتدای دی ماه به رنگ آبی درآمده است، تاکید کرد: وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گلپایگان به پایان نرسیده و هنوز وارد مرحله کنترل نشده است و تنها وضعیت به همت کادر شبکه بهداشت و درمان بهتر شده است 
رستمی نسبت به حضور مسافران در تعطیلات اخیر، اظهار نگرانی کرد و افزود: مردم از حضور در تجمعات غیر ضروری خود داری کنند و نذورات خود را خشک توزیع نمایند و اصناف و شبکه حمل و نقل عمومی نیز همچنان بر رعایت پروتکل های بهداشتی تلاش کنند.
رئیس شبکه بهداشت و درمان گلپایگان با بیان اینکه ۸۰۰ بیمار از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون در بیمارستان امام حسین (ع) بستری شدند، تشریح کرد: ۶۷۲ مورد تست از ابتدای دی ماه از افراد مشکوک به کرونا انجام شده است که ۱۳۰ مورد آن مثبت تشخیص داده شد و تعداد موارد بستری مشکوک به بیماری  نیز در این ماه ۳۷ نفر بودند که نتیجه آزمایش ۹ نفر از آنها مثبت بود و دو نفر جان خود از دست دادند.


وی با یادآوری اینکه حضور در مدرسه اختیاری است و آموزش ها به صورت آنلاین و حضوری برگزار می شود، بیان کرد: کلاس ها از ابتدای بهمن ماه در مناطق با وضعیت زرد و آبی با ۵۰ درصد ظرفیت کلاس و با رعایت فاصله فیزیکی برگزار می شود و اختیار حضور دانش آموزان به والدین داده شده است./

کد خبر 1017264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha