اثر گذاری طلاب با تسلط توام طلاب به مباحث امدادی و فرهنگی

حجت الاسلام پناهی گفت: تسلط توام طلاب به مباحث امدادی و فرهنگی موجب افزایش اثرگذاری آنها در مناطق محروم و جامعه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مهدی پناهی»، امروز (سه شنبه 30 دی) به عنوان مهمان ویژه در نشست ماهانه شورای فرهنگی جمعیت هلال احمر فارس گفت: آشنایی طلاب حوزه های علمیه با آموزش های امدادی اهمیت ویژه ای دارد.

مدیر سلامت و امداد حوزه های علمیه کشور ادامه داد: لازم است تا قرارگاه امدادی و جهادی در حوادث با مشارکت حوزه علمیه و جمعیت هلال احمر در سطح استان فارس تشکیل شود.

وی اضافه کرد: تسلط توام طلاب به مباحث امدادی و فرهنگی موجب افزایش اثرگذاری آنها در مناطق محروم و جامعه خواهد شد.

حجت الاسلام پناهی اعلام کرد: ستاد مدیریت بحران در مرکز مدیریت حوزه های علمیه کشور از سه کمیته آموزش، پشتیبانی و اعزام برخوردار است و 200 نفر از کارکنان این مرکز نیز همراه با رانندگان همکار به فراگیری آموزش های خودامدادی و دیگرامدادی پرداخته اند.

وی ادامه داد: بیش از 21 هزار طلبه جهادگر نیز در کمیته های مختلف برای مواجهه با شرایط کرونا فعال شده اند و در صورت نیاز به آرامستان ها و بیمارستان ها اعزام شده اند.

مدیر سلامت و امداد حوزه های علمیه کشور اعلام کرد: تفاهم نامه مشترکی میان مرکز مدیریت حوزه با جمعیت هلال احمر منعقد شده و خانه های هلال تاسیس و فعال شده اند.

کد خبر 1017289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha