تعامل دولت با بخش خصوصی در چارچوب قانون در حال انجام است

شریعتی با اشاره به نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: کارها به خوبی در حال پیشرفت است و مدیران هم تلاش می‌کنند با تعامل و در چارچوب قانون و بضاعت موجود با بخش خصوصی در این شرایط سخت همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا شریعتی» شامگاه (سه‌شنبه ۳۰ دی) در پنجاه و پنجمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی به صورت منظم برگزار می‌شود و خوزستان توانسته رتبه اول را در سطح کشور از نظر برگزاری منظم جلسات و تحقق مصوبات کسب کند.

 

استاندار خوزستان افزود: در این نشست‌ها پیرامون مشکلات بخش خصوصی در ارتباط با دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی بحث و بررسی می‌شود و معاونت اقتصادی استانداری و اتاق بازرگانی محوریت کارها را بر عهده دارند.

 

وی اضافه کرد: کارها به خوبی در حال پیشرفت است و مدیران هم تلاش می‌کنند با تعامل و در چارچوب قانون و بضاعت موجود با بخش خصوصی در این شرایط سخت همکاری کنند.

 

شریعتی تصریح کرد: با وجود مشکلاتی که در بخش گاز داریم با همدلی که بین مسئولان بوده، شرایط قابل قبول است گرچه بخش‌هایی هم با محدودیت مواجه شدند تا شرایط به نحوی مدیریت شود و شاهد بروز بحران نباشیم و اوضاع کنترل شود.

 

کد خبر 1017390

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha