سه شنبه تکریم میزبان خانواده شهید "سپاهی اردوغان"  شد

طرح ملی سه شنبه های تکریم در اسفراین به همت کانون محبان الزهرا(سلام الله علیها) میزبان پدر شهید «مرتضی سپاهی اردوغان» شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ قاب یادگاری طرح ملی سه شنبه های تکریم در استان خراسان شمالی امروز سه شنبه (30 دی ماه)  بر دستان پدر شهید «مرتضی سپاهی اردوغان» از شهدای ناجا شهرستان اسفراین نشست.

 

 

 

مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی، به همراه فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اسفراین و تنی چند از فعالان کانون های مساجد این شهرستان با حضور در منزل شهید سپاهی و با ادای احترام به پدر بزرگوار این شهید، جایگاه والای این شهید گلگون کفن را ارج نهادند.

 

 

 

«هاشم شیرازیان» مدیر ستاد فهمای خراسان شمالی  در این دیدار گفت: طرح ملی سه شنبه های تکریم به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طراحی و برنامه ریزی شده که شناسایی و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و  نیز الگوسازی برای جوانان و نوجوانان، در قالب تکریم چهره های ماندگار، نخبگان و نوجوانان ممتاز  در عرصه های فرهنگی و هنری، اجتماعی، دینی و علمی از اهداف برگزاری این طرح به همت کانون های مساجد است.

 

 

 

شهید سپاهی از شهدای ناجا، متولد 1361 است که در 12 شهریور سال 81 در درگیری با اشرار در منطقه مرزی میرجاوه به درجه رفیع شهادت رسید.

 

 

 

کد خبر 1017395

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha