۳۶۹پرونده تخلف صنفی در شهرستان دهلران تشکیل شده است

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دهلران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۶۹ پرونده تخلفات صنفی به ارزش ۱۹میلیارد ریال در شهرستان دهلران تشکیل شده است.

«مرتضی مهدوی» در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دهلران، اظهار کرد: مهم‌ترین تخلفات این صنوف عدم درج قیمت، کم فروشی و گران فروشی بوده است.

 

وی یادآور شد: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد 4500بازرسی توسط بازرسین این اداره و اتاق اصناف از بازار دهلران صورت گرفته است.

 

مهدوی تصریح کرد: نظارت جدی بر بازار و کنترل قیمت‌ها از موضوعات بسیار مهمی است که در دستور کار بازرسان این اداره قرار گرفته و قطعاً با جدیت و مطابق قوانین با هر گونه تخلف صنفی برخورد خواهد شد.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دهلران گفت: از ابتدای سال تاکنون 145 تن برنج،35تن شکر و 30 تن قند و27تن روغن و اقلام اساسی برای تعادل بخشی قیمت‌ها در بازار با قیمت مصوب دولتی توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: شهرستان دهلران ۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی ثبت شده در سامانه اصناف دارد که از این تعداد یک هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند.

 

مهدوی خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه کم فروشی، گرانفروشی و تخلف اصناف را با سامانه ۱۲۴ گزارش دهند تا در کوتاه‌ترین زمان بازرسان این اداره موضوع را پیگیری و با متخلفین برخورد قانونی کنند.

کد خبر 1017428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha