امریکا هر نهادی را که خدمت رسانی آنان به مردم برسد مورد تحریم قرار می دهد

خسروی با اشاره به کارنامه درخشان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خدمت به مردم ایران اسلامی، گفت: امریکا هر نهادی را که خدمت رسانی آنان به مردم برسد مورد تحریم قرار می دهد.

«حسین خسروی اسفزار» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند با توجه به تحریم رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و موسسه دانش‌بنیان برکت، تولیدکننده نخستین واکسن ایرانی کرونا و همچنین شرکت های اقتصادی آستان قدس رضوی اظهار کرد: امریکایی ها به نام دفاع از حقوق بشر و یا ایرانیان واقعاً دشمن ملت ایران هستند و نوع تحریم های آنان در سال های اخیر که به تعبیر خودشان تحریم های فلج کننده بود، هدف اصلی آنان مردم است و هر نهادی که خدمت رسانی آنان به مردم برسد آمریکایی‌ها نمی خواهند.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) جز منشاء خدمت رسانی به مردم چه مشکلی برای امریکایی ها داشته است؟ آیا جز این بوده که از مردم ایران دفاع کرده است؟

 

وی به کارنامه درخشان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در خدمت به مردم ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: از همان ابتدای شیوع کرونا این ستاد خدمات مختلفی از تولید ماسک، کمک های مومنانه، ساخت کیت های تشخیصی، دستگاه ونتیلاتور  تا تولید واکسن ایرانی کرونا را انجام داده است.

 

خسروی ادامه داد: بسیار جالب است که واکسن کرونای تولید محققان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ابتدای بر روی طیبه مخبر دختر محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تزریق و آزمایش شد برای اینکه ملت ایران اعتماد پیدا کنند که بحث تجاری مطرح نیست و هدف خدمت به مردم است.

 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اما امریکایی ها واکسن فایزر تولیدی خودشان را استفاده نمی کنند و کسانی هم که تزریق کردند جواب منفی داده است.

 

وی در ادامه تأکید کرد: امریکا هر نهادی را که خدمت رسانی آنان به مردم برسد مورد تحریم قرار می دهد.

 

خسروی با اشاره به فرمایش واضح و شفاف رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه واردات واکسن‌های آمریکایی و انگلیسی به کشور ممنوع است و به فرانسه هم سر ماجرای خون‌های آلوده خوش‌بین نیستند، گفت: البته رهبری فرمودند از جاهای دیگر اگر بخواهند واکسن تهیّه کنند -که جای مطمئنّی باشد- هیچ اشکالی ندارد بنابراین دستور رهبری درباره واکسن کرونا اتمام حجت بر تمام مسئولان است.

 

 

 

کد خبر 1017434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha