تحریم آمریکا علیه انصارالله، تاثیری بر موضع ما نخواهد گذاشت

دفتر سیاسی انصارالله یمن در بیانیه ای به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن این جنبش واکنش نشان داد و به مردم یمن اطمینان داد که این اتفاق هیچ تاثیری بر موضع ما نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «المسیره»، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن نسبت به اقدام آمریکا در تروریستی خواندن انصارالله واکنش نشان داد.

 

دفتر سیاسی جنبش انصارالله در بیانیه ای اعلام کرد: این تحریم، نقش آمریکا را در دشمنی بر یمن آشکار کرد و این امر نشان داد که آمریکا دشمن یمن و آزادگان جهان است.

 

در این بیانیه آمده است: آمریکا هرگز پشت مردم یمن و به عنوان یک کشور بی طرف نبوده است؛ ما از این تصمیم آمریکا شگفت زده نشدیم، زیرا پیش از این آمریکا به طور مستقیم و یا از طریق مزدوران منطقه ای خود به مردم یمن دشمنی کرده بود.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: آمریکا بعد از دهه ها پنهانی دشمنی کردن علیه یمن و مخفی شدن در پشت نقاب پوشالی مزدوران منطقه ای، حقیقت خود را با این اقدام آشکار کرد.

 

دفتر سیاسی انصارالله یمن همچنین تاکید کرد: موضع آمریکا، موضع مزدورانش را در کشورهای دیگر مشخص کرد و نشان داد که آنان در خدمت مصالح آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

 

در ادامه این بیانیه آمده است: این اقدام خصمانه، بیداری و پایداری ما را بیشتر می کند و اگر آمریکا به هر اقدام خصمانه ‌ای دست بزند، حق پاسخ به آن از طرف ما محفوظ است. ما به ملت خود اطمینان می‌ دهیم که این اتفاق هیچ تاثیری در موضع ما نخواهد داشت و هرگز از مواضع و اصول خود کوتاه نخواهیم آمد.

کد خبر 1017442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha