جشنواره «سردار آسمانی» کانون های مساجد مکتب حاج قاسم را گسترش می دهد

بیکی گفت: جشنواره «سردار آسمانی» کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از برنامه هایی است که می تواند فرهنگ و مکتب حاج قاسم را در دل جوانان و نوجوانان نهادینه کند.

«مهدی بیکی» در راستای برگزاری جشنواره «سردار آسمانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی یکی از برنامه های راهبردی کانون های مساجد است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان افزود: در دل این مکتب، عناصری همچون؛ اخلاص، شهادت طلبی، شجاعت، خداترسی، عشق به اهل بیت (علیهم السلام)، دشمن شناسی، زمان شناسی، ولایت پذیری، هوش و ذکاوت و مرد میدان عمل بودن نهفته است که بالا بردن نام ایشان مساوی با ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

 

وی ادامه داد: سردار شهد سلیمانی الگوی بسیار مناسبی است که دستگاه های فرهنگی باید با تاسی به فرهنگ و مرام ایشان سیره عملی وی را منعکس و منتشر کنند.

 

بیکی اظهارداشت: جشنواره «سردار آسمانی» کانون های فرهنگی هنری مساجد یکی از همان نمونه برنامه هایی است که می تواند فرهنگ و مکتب حاج قاسم را در دل جوانان و نوجوانان نهادینه کند.

 

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گلستان نیز در این جشنواره مشارکت جدی دارند و تا کنون با تولید 274 اثر و مشارکت بیش از 22 درصد روند صعودی مشارکت را در پیش گرفته است و امیدواریم در هفته های آینده این میزان مشارکت افزایش پیدا کند.

 

کد خبر 1017471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha