راه اندازی مجدد گیم نت کانون «دوستان آسمانی»

گواهیان از راه اندازی مجدد گیم نت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با رعایت شیوه نامه های بهداشتی خبر داد.

«مسعود گواهیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان به شیوه مناسب و در فضای امن و سالم از دغدغه های کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» بوده که تا کنون در این عرصه نیز موفق بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» جهرم افزود: در این زمینه تاکنون برنامه ها و فعالیت های مختلفی از سوی این کانون فرهنگی و هنری انجام شده که با استقبال خوب کودکان و نوجوانان عضو کانون رو به رو بوده است.

 

وی با اینکه این کانون فرهنگی و هنری مجهز به خانه دیجیتال است، بیان کرد: در خانه دیجیتال کانون فرهنگی  و هنری «دوستان آسمانی» خدمات ویژه ای برای اعضای کانون انجام می شود که از جمله آن گیم نت است.

 

گواهیان ادامه داد: گیم نت این کانون در محیطی سالم و با نشاط در خدمت اعضای کانون بوده و فضای امن آن سبب شده تا خانواده ها از این برنامه استقبال کنند.

 

وی با اشاره به اینکه این گیم نت در محیط مسجد قرار دارد، عنوان کرد: فعالیت گیم نت که پیش از این به سبب وضعیت قرمز شهرستان جهرم از لحاظ شیوع کرونا تعطیل شده بود اکنون از سر گرفته شده و شب گذشته فعالیت مجدد خود را آغاز کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» با اشاره به اینکه این گیم نت پذیرای کودکان و نوجوانان مسجدی است، خاطرنشان کرد: ساعت کاری گیم نت در 2 نوبت عصر و شب بوده و عصرها از ساعت 15 تا اذان مغرب پذیرای بچه های مسجد است.

 

وی ادامه داد: همچنین فعالیت گیم نت کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در نوبت شب نیز بعد از نماز مغرب و عشا تا ساعت 21 و 30 دقیقه است.

 

گواهیان با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در این گیم نت، تصریح کرد: به همراه داشتن ماسک و رعایت موارد بهداشتی در فضای گیم‌نت الزامی‌ است.

 

به گزارش شبستان، فعالیت گیم نت در کانون فرهنگی و هنری «دوستان آسمانی» در قالب رواق «نمایش» در طرح ملی «ایران قوی» انجام می شود.

کد خبر 1017482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha