برگزاری مسابقه فرهنگی زندگی حضرت زهرا (س)

اینالو از برگزاری مسابقه فرهنگی از زندگی حضرت فاطمه زهرا (س) توسط کانون فرهنگی هنری عرفان خبر داد.

«احمد اینانلو» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: این ایام، ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) بود از همین رو مسابقه فرهنگی از زندگی حضرت زهرا (س) را اجرا کردیم و در این مسابقه سوالاتی در خصوص سیره و روش زندگی حضرت زهرا (س) طراحی شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری عرفان مسجد موسی بن جعفر (ع) روستای خالدین بوئین زهرا ادامه داد: این مسابقه فرهنگی به منظور معرفی هرچه بیشتر سبک زندگی فاطمی و سیره و روش این بانوی بزرگ اسلام برگزار شد.

 

وی عنوان کرد طرح سوالات در این مسابقه با این هدف بود که شرکت کنندگان با مطالعه در خصوص زندگی حضرت زهرا (س)، با سختی هایی که ایشان در دفاع از اسلام و امامت کشیدن آشنا شوند.

 

اینانلو خاطر نشان کرد: با توجه به استقبال صورت گرفته، مدت زمان شرکت در این مسابقه تا امروز اول بهمن ماه تمدید شد که به قید قرعه به 14 نفر از برگزیدگان این مسابقه به نیت 14 معصوم جوایزی اهدا می شود.

 

گفتنی است برنامه های کانون های مساجد بر محور طرح ملی ایران قوی در حال اجراست که کانون ها با ثبت فعالیت های خود در حوزه های مختلف نظیر برگزاری مسابقات فرهنگی در سامانه بچه های مسجد می توانند از امتیاز لازم در این طرح بهره مند شوند.

 

کد خبر 1017494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha