کمک به خانواده های کم درآمد توسط کانون معین الضعفای سامان

مولوی گفت: کانون فرهنگی هنری معین الضعفای سامان این بار در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی، کمک های مومنانه خود را به صورت نقدی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود توزیع کردند.

«سمیه مولوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری معین الضعفای سامان این بار در راستای لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اجرای رزمایش مواسات و همدلی، کمک های مومنانه خود را به صورت نقدی بین نیازمندانی که از قبل شناسایی شده بود توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: این کانون با همکاری اعضای خود از زمان شیوع ویروس کرونا کمک های مردمی و خیرین مسجد را جمع آوری و بین نیازمندان توزیع می کنند.

 

وی با اشاره به استمرار جمع آوری کمک های مردمی و خیرین گفت: یکی از نیازهای خانواده های مستضعف در ایام کرونا کمک نقدی است که کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان در حرکتی خیرخواهانه با جمع آوری کمک های مومنانه به صورت نقدی بخشی از نیاز محرومان را فراهم کردند.

 

مولوی گفت: کمک به نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا توسط کانون فرهنگی هنری معین الضعفا در راستای طرح ملی «ایران قوی» اجرا می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری معین الضعفا مسجد النبی (ص) شهر سامان ادامه داد: این کمک های مومنانه تا زمان شکست کرونا توسط اعضای کانون ادامه دارد.

 

کد خبر 1017549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha