کمک های مومنانه کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء در شهرستان پارس آباد توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء گفت: کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء شامل ۲۵ بسته گوشت مرغ به مناسبت ایام فاطمیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت شهرستان پارس آباد توزیع شد.

«میر حمزه فیض اللهی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: کمک مومنانه کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء شامل 25 بسته گوشت مرغ به مناسبت ایام فاطمیه در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت شهرستان پارس آباد توزیع شد.

 

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء تصریح کرد: این حرکت خداپسندانه به همت خیریت و فعالان این کانون در راستای حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و این اقلام در اختیار آنها قرار گرفت.

 

وی ادامه داد: تاکنون طی چندین مرحله بسته های معیشتی و بهداشتی در اختیار خانواده بی بضاعت قرار گرفته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

 

فیض اللهی اذعان داشت: برنامه های خیرخواهانه این کانون در رواق همدلی طرح ملی «ایران قوی» ثبت شده است و امیدواریم بتوانیم قدم های استواری در این راستا برداریم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری خاتم الاوصیاء بیان کرد: : جهاد یکدلی همچنان برای کمک به نیازمندان برای شکست تحریم های دشمنان و بیماری کرونا ادامه دارد و می تواند شعار «ما می توانیم» را با کمک به همنوعان نشان دهیم.

 

کد خبر 1017563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha