۱۰۰۰ خانواده یزدی میزبان روضه‌های خانگی در ایام فاطمیه

کاظمی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد گفت: ۱۰۰۰ خانواده یزدی در ایام فاطمیه میزبان روضه‌های خانگی بودند.

«محمد حسین کاظمی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه 1000 روضه خانگی به همت اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد در ایام فاطمیه برگزار شد، گفت: تمام هزینه‌های این طرح از محل موقوفات روضه‌خوانی، به‌ویژه موقوفه روضه‌خوانی حضرت زهرا (ع) غلامرضا سهیلی فر از بزرگ‌ترین موقوفات فاطمیه در یزد تأمین شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد با بیان اینکه در این طرح 45 روحانی و طلبه یزدی شرکت و همکاری داشتند، افزود: از این مبلغین، 15 نفر از طلاب خواهر و 30 نفر طلاب برادر بودند که در طول ایام فاطمیه در طرح 1000 روضه خانگی شهرستان یزد مشارکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم امکان برگزاری مراسمات عزاداری، اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان یزد از ابتدای سال اقدام به برگزاری مراسمات روضه به صورت خانگی، با حضور تعداد محدود از خانواده و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی کرد.

کاظمی در پایان اظهار داشت: همچنین از دیگر برنامه‌های اوقاف شهرستان یزد برگزاری مراسم ویژه درگذشتگان کرونایی در شهرستان یزد با حضور اعضای خانواده آن مرحوم بود که مورد استقبال خانواده‌ها نیز قرار گرفت.

 

کد خبر 1018234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha