آیت الله مصباح  برای دفاع از ولایت از  هجمه ها ابایی نداشت

حسینی نسب با بیان اینکه فصل تمایز آیت الله مصباح یزدی با برخی دیگر از انقلابیون عالم در ولایت مداری و ولایت پذیری ایشان بود، گفت: آیت الله مصباح ذوب ولایت بود و برای دفاع از ولایت از هیچ هجمه ای ابایی نداشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «محمد جعفر حسینی نسب» امروز (۱ بهمن ماه) ضمن تبیین شخصیت والای آیت الله مصباح یزدی، در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: آیت الله مصباح الگوی کامل دفاع از حقانیت اسلام و مجاهدی حقیقی در حوزه ترویج دین بود.

 

کارشناس و تحلیل گر مسائل فرهنگی- اجتماعی حوزه با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی شخصیتی چند بعدی و ممتاز بود، ایشان قلمی نافذ و موثر و جدیتی خارق العاده در مسیر علمی و دینی خود داشت.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه این عالم بزرگ مرجع و ملجأ علمای بزرگ اسلام برای پاسخگویی به شبهات فقه و اصول بود، ادامه داد: کرسی های درس این شخصیت کم نظیر، مملو از بزرگانی بود که از محضرشان بهره می بردند.

 

حجت الاسلام حسینی نسب خاطرنشان کرد: منش و منطق رفتاری آیت الله مصباح با وجود رسالت هایی که برای خود تبیین و ترسیم کرده بود، خاضعانه و بر پایه مدارا با همه، به خصوص مخالفین فکری خود بود.

 

کارشناس و تحلیل گر مسائل فرهنگی- اجتماعی حوزه ادامه داد: آیت الله مصباح از ارکان موثر و اصلی انقلاب بود که باید سالها به انتظار نشست تا بار دیگر شاهد طلوع شخصیتی دیگر مانند ایشان باشیم.

 

وی یادآور شد: ده ها کتاب علمی، فلسفی و کلامی برجای مانده از آیت الله مصباح یزدی با قلمی شیوا، ساده و عامه فهم، گویای بخشی از مجاهدت های این شخصیت برجسته دینی در راستای ترویج فرهنگ اسلام ناب محمدی(ص) است که باید این کتب مانند کتب شهید مطهری در جامعه به خصوص حوزه و دانشگاه مورد استفاده و تحلیل قرار گیرد.

 

حسینی نسب با بیان اینکه فصل تمایز آیت الله مصباح یزدی با برخی دیگر از انقلابیون عالم در ولایت مداری و ولایت پذیری ایشان بود، افزود: آیت الله مصباح ذوب ولایت بود و برای دفاع از ولایت از هیچ هجمه ای ابایی نداشت.

 

کارشناس و تحلیل گرمسائل فرهنگی- اجتماعی حوزه گفت: صراحت و ولایت مداری بی پرده آیت الله مصباح، ایشان را به خاری در چشم معاندان و منافین تبدیل کرد که هجمه ها علیه این شخصیت والامقام در سالهای اخیر به اوج رسیده بود.

کد خبر 1017569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha