افتتاح و کلنگ زنی ۹۸۳۸ واحد مسکونی روستایی و شهری در ایام الله دهه فجر

حسینی از افتتاح و کلنگ زنی ۹ هزار و ۸۳۸ واحد مسکونی روستایی و شهری با اعتباری بالغ بر ۶۱۴ میلیارد تومان از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گلستان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

«سیدمحمد حسینی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، 9 هزار 836 واحد مسکونی روستایی و شهری گلستان با اعتبار ۶۱۴ میلیارد تومان در دهه مبارک فجر افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

 

مدیرکل بنیاد مسکن گلستان افزود: از این تعداد، 9 هزار و 200 واحد مسکونی روستایی با اعتبار ۵۳۶ میلیارد و ۹۷۰ میلیون تومان و ۶۳۸ واحد مسکونی شهری با اعتبار ۷۷ میلیارد و ۹۰ میلیون تومان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می شوند.

 

وی ادامه داد: دو هزار و 700 واحد مسکونی در قالب طرح تامین مسکن محرومین با اعتبار ۱۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و دو هزار و 500 واحد مسکونی روستایی در قالب طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در روستاهای استان افتتاح می شوند.

 

حسینی اظهارداشت: در این ایام، عملیات اجرایی احداث سه هزار واحد مسکونی طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان و یک هزار واحد مسکونی در قالب بازسازی حوادث با اعتبار ۸۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان آغاز می شود.

 

وی گفت: در دهه فجر امسال عملیات اجرایی احداث ۲۵۶ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن با اعتبار ۲۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، ۷۱ واحد مسکن جوانان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و ۱۹۹ واحد مسکونی انتفاعی و خودمالکی با اعتبار ۲۷ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان آغاز و ۱۰۴ واحد مسکن جوانان با اعتبار ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان و ۸ واحد مسکن انتفاعی و خودمالکی با اعتبار ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری می رسند.

 

 

کد خبر 1017571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha