ضرورت حمایت از مراکز قرآنی توسط نهادهای فرهنگی در سروآباد

حجت‌الاسلام حسن ورهرام بر ضرورت حمایت از مراکز قرآنی توسط نهادهای فرهنگی در شهرستان سروآباد تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، حجت‌الاسلام حسن ورهرام سرپرست اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سروآباد در دیدار با شهردار این شهرستان که به منظور بررسی مشکلات و تبیین استراتژی‌های راهبردی در حوزه فرهنگی و همکاری در برنامه‌های آتی مشترک انجام گرفت، ضمن تقدیر از حمایت‌های شهردار شهرستان سروآباد از برنامه‌های فرهنگی، دینی و عمرانی، اظهار داشت: باید میان مسئولان، همدلی و وحدت وجود داشته باشد تا در جامعه اسلامی موفقیت‌های بیشتری ایجاد شود.

 

وی گفت: اگر شهرداری در کارهای فرهنگی و اجتماعی بیشتر مشارکت داشته باشد بهترین نتیجه را برای گسترش فرهنگ اسلامی در جامعه خواهیم دید.

 

سرپرست اداره تبلیغات اسلامی سروآباد در پایان با تأکید بر ضرورت حمایت از مراکز قرآنی افزود: خانه‌های قرآن شهری از جمله مراکز قرآنی هستند که با تکیه بر ظرفیت‌های موجود تأسیس و در راستای نشر مفاهیم قرآنی فعالیت می‌کنند و حمایت از این مراکز، ضمن ایجاد انگیزه در مسئولان و مربیان آن، بر میزان استقبال نوجوانان و جوانان خواهد افزود.

 

شهردار سروآباد با تاکید بر ضرورت تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی، ضمن تقدیر از فعالیت‌های بسیار خوب سازمان تبلیغات اسلامی، آمادگی مجموعه شهرداری را درپیشبرد برنامه‌های دینی و مذهبی در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری اعلام کرد.

 

محمدی همچنین برضرورت تعامل بین دستگاه‌های فرهنگی در اجرای برنامه‌های فرهنگی، دینی و قرآنی تاکید کرد و از فعالیت‌های فرهنگی و دینی انجام شده توسط  سازمان تبلیغات اسلامی در سروآباد تقدیر کرد.

کد خبر 1017594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha