ناشران کوچک در نمایشگاه مجازی کتاب دیده می‌شوند

مجید قیصری گفت: یکی از نقاط قوت برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی این است که امکانات به صورت مساوی بین ناشران تقسیم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از موسسه خانه کتاب، مجید قیصری نویسنده در خصوص برگزاری نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب تهران اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل وجود شرایط کرونا اتفاقات به گونه‌ای رقم خورده است که ما مجبور شدیم به سمت مجازی برگزار کردن نمایشگاه کتاب حرکت کنیم در نتیجه باید این تهدید به وجود آمده را به فرصت تبدیل کرد.

 

وی با اشاره به این که در حال حاضر بنده به دلیل شغل و علاقه در هفته چندین جلد کتاب تهیه می‌کنم عنوان کرد: برای تهیه آثار مورد نیاز خود در حالت عادی باید به کتابفروشی‌های مختلف می‌رفتم و آن‌ها را تهیه می‌کردم ولی اکنون با وجود فضای مجازی و حضور ناشران در این عرصه به راحتی به صورت مجازی کتاب می‌خرم. به نظر من با وجود چنین پیش زمینه‌ای در این نمایشگاه نیز می‌توان به موفقیت رسید و بنده به این فضا و این شرایط خوشبین هستم.

 

این نویسنده همچنین گفت: یکی دیگر از موارد حائز اهمیت این است که در نمایشگاه مجازی کتاب ناشران کوچک نیز دیده می‌شوند و یکی از نقاط قوت برگزاری نمایشگاه به صورت مجازی این است که امکانات به صورت مساوی بین ناشران تقسیم می‌شود و عدالتی را بین ناشران مشهور و ناشرانی که توان مالی زیادی ندارند ایجاد کرده و امکان حضور هردوگروه را در کنار یکدیگر فراهم می‌کند. یعنی در این ایام تنها ناشران برند و بزرگی که از شهرتی برخوردار است دیگر نمی‌تواند فضای بیشتر و بزرگتری را تهیه کند در نتیجه برای ناشران کوچک‌تر امکان خوبی فراهم می‌شود.

 

وی افزود: در حال حاضر نمایشگاه مجازی کتاب تهران بهترین فرصت برای مخاطبان است تا به راحتی بتوانند با تخفیف‌های موجود تمام آثار و کتاب‌هایی را که می‌خواهند به صورت یک جا تهیه کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

 

مجید قیصری در پایان گفت: به نظر بنده هر حرکتی که بتواند شرایط را برای صنعت نشر فراهم کند تا ناشران بتوانند کتاب‌های خود را عرضه کنند قدم مثبتی است و برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب قطعا اتفاقات خوبی را برای ناشران رقم می‌زند.

 

 

در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران، کتاب ها به صورت رایگان ارسال می شوند و علاقه‌مندان می توانند برای تهیه کتاب از اول تا ششم بهمن ماه به سامانه tehranbookfair.ir  مراجعه کنند.

ساعت بازدید و خرید در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران به صورت 24 ساعته است و کتاب های ناشران داخلی با تخفیف 20درصدی و کتاب های ناشران خارجی با تخفیف 50درصدی ارائه می شود.

 

کد خبر 1017603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha