رونمایی از دو طرح فرهنگی هنری قرآنی با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

دو طرح فرهنگی هنری قرآنی در مراسمی با حضور معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سمنان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور «عبدالهادی فقهی» زاده معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دو طرح فرهنگی هنری قرآنی به نام های موشن کمیک «شیطان در بهشت» و گالری مجازی فرهنگی قرآنی در تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگی کومش سمنان رونمایی شد.

 

«میثم قدس پور» که مجری طرح موشن کمیک "شیطان در بهشت" است در این مراسم با تبیین مراحل ساخت این اثر هنری گفت: موشن کمیک قالبی از کارتون و انیمیشن است که در سبک و شیوه ای نو به ارائه مفاهیم مختلف از جمله مفاهیم قرآنی می پردازد.

 

مدیر مجتمع دیجیتال کومش با اشاره به اینکه این اثر با استفاده از داستانهای قرآنی و ماجرای هبوط آدم از بهشت تولید شده است گفت: این اثر پنج دقیقه ای با مشارکت و همکاری موسسه قرآنی ندای آسمانی آصال و مجتمع دیجیتال کومش سمنان تولید و ارائه شده است.

 

قدس پور گفت: ساخت هشت موشن کمیک از داستانهای قرآنی با هدف تولید محتوی قرآنی برای فضای مجازی در برنامه این مجتمع قرار دارد.

 

مجری گالری مجازی فرهنگی قرآنی نیز در این مراسم به تببین اهداف و چگونگی طراحی این گالری پرداخت و گفت: این گالری با هدف ارائه آثار فرهنگی قرآنی در فضای مجازی طرحی و اجرا شده است.

 

همتی با اشاره به محدودیت برپایی گالری های هنری به خاطر شیوع ویروس کرونا گفت: در گالری مجازی این امکان برای هنرمندان و فعالان قرآنی برای ارائه آثار و عرضه تابلوهای قرآنی و همچنین فروش این آثار فراهم شده است.

 

خاطر نشان می شود، در سفر دو روزه معاون قرآنی وزیر ارشاد به استان سمنان، مرتضی خدمتکار مدیر دفتر تبلیغ و ترویج وی را همراهی می کند.

 

کد خبر 1017618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha