تحریف و نفوذ پروژه دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است

حجت‌الاسلام پوریوسفی با بیان اینکه تحریف و نفوذ دو پروژه دشمن برای از بین بردن انقلاب اسلامی ایران است گفت: مردم از کارهای غیرانقلابی مسئولین ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «مجتبی پوریوسفی» امروز(چهارشنبه، ۱ بهمن) در جلسه کمیته فضای مجازی بزرگداشت دهه فجر در گیلان بابیان اینکه این کمیته از کمیته‌های ۲۲ گانه استان در سال جاری است گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا ویروس برنامه‌های دهه فجر به شیوه‌ای متفاوت از سال‌های پیش و بر بستر فضای مجازی برگزار شده و یا به صورت کاروان خودرویی خواهد بود.

 

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با تاکید بر لزوم تولید محتواهای انقلابی و نشر آن در فضای مجازی افزود: باید این تولیدات به شکل گسترده و حرفه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر شود.

 

وی با بیان اینکه در برهه‌ای قرار داریم که خط تحریف علیه جایگاه حقیقی انقلاب اسلامی فعالانه عمل می‌کند تصریح کرد: پیشرفت‌های انقلاب اسلامی در مولفه‌های مختلف معنویت، اقتصاد، دانش و آموزش، بهداشت مورد هجمه جریان تحریفی قرار گرفته و در فضای مجازی در حال دروغ پراکنی هستند.

 

پوریوسفی با بیان اینکه خط تحریف می‌خواهد چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران را ضعیف و عقب‌اقتاده جلوه دهد گفت: در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده و در برخی شاخص‌ها در منطقه اول هستیم و باید با تبیین این دستاوردها برای مردم در مقابل عده‌ای که تلاش برای تحریف عظمت انقلاب اسلامی ایران را دارند بایستیم.

 

 

وی با تاکید بر لزوم مقابله با تحریف‌ها به‌ویژه در فضای مجازی که در چند ماهه اخیر افزایش داشته است اظهارداشت: اگرچه مردم گله‌ها و شکایاتی دارند اما از انقلاب پشیمان نیستند بلکه از کارهای غیرانقلابی مسئولین پشیمان و ناراحت هستند و خط تحریف به راحتی جایگاه واژگان را تغییر می‌دهد.

 

دبیر ستاد ساماندهی جبهه فرهنگی اجتماعی انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه برخی غیرانقلابی‌ها در بدنه نظام نفوذ کرده و دارای مسئولیت شدند اما به مردم خدمت نکردند و حال همگام با خط تحریف انقلاب و قبل از انقلاب را مطرح می‌کنند اذعان داشت: باید اصول دینی و اعتقادی را در راس امور قرار داده و پاسخگوی مردم باشیم.

 

وی در ادامه با بیان اینکه یکصد کانون مردمی با جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان همکاری می‌کنند اعلام کرد: شناسایی و توانمندسازی نیروهای انقلابی، مطالبه‌گری و ترویج فعالیت‌های فرهنگی با محوریت انقلاب اسلامی در دستور کار جبهه فرهنگی و اجتماعی است زیرا ما باید مستشار باشیم، یعنی ساختار اندیشه‌ای فکری پیشران کمک کننده به دستگاه‌هایی که در اجرای قوانین به بن بست رسیده‌اند.

 

پوریوسفی با تشریح برنامه‌های دهه فجر از برگزاری سه ویژه برنامه مشق فجر، ترنم فجر و رنگ فجر به مناسبت گرامیداشت دهه فجر توسط خانه فرهنگ و هنر انقلاب خبر داد و بیان کرد: آموزش اصول خوشنویسی و لوگو تایپ‌ها، کارگاه تعاملی تولید شعار و تهیه پوستر و دیوارنگار محور این سه ویژه برنامه است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه استانی عکس‌نوشته دهه فجر اذعان کرد: در قالب این مسابقه پیش‌بینی تهیه هزار عکس‌نوشته توسط گروه‌های مردمی مرتبط با جبهه فرهنگی با موضوع پیشرفت‌های انقلاب اسلامی شده تا در فضای مجازی انتشار ‌یابد.

 

 

 

کد خبر 1017622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha