فعالیت ۷۷ هزار دانش آموز استان در برنامه شاد

زارع پور گفت: ۷۷ هزار دانش آموز استان، معادل ۵۲ درصد و ۱۳ هزار معلم، معادل ۸۸ درصد در برنامه شاد فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، امروز چهارشنبه (۱ بهمن) «هادی زارع پور» در جلسه گروه ارزیابان وزارت آموزش و پرورش و کارشناسان، گفت: ۷۷ هزار دانش آموز استان، معادل ۵۲ درصد و ۱۳ هزار معلم استان، معادل ۸۸ در صد در برنامه شاد فعال هستند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان، تصریح کرد: تعداد کلاس های حضوری با رعایت دستورالعمل‌ های بهداشتی استان، با توجه به پراکندگی جمعیتی، وجود مدارس کم جمعیت و بیش از ۷۰۰ مدرسه زیر ده نفر جمعیت، بیشتر از دیگر استان‌ ها است.

 

وی خاطر نشان کرد: در دوران کرونایی، از جمعیت ۱۵۲ هزار نفری دانش آموزان استان، بیش از ۳۳ هزار و ۱۳۶ نفر در کلاس‌ های درس حضور دارند که رتبه اول کشور را دارا هستیم، و ۲۱ هزار نفر از دانش آموزان  که حدود ۱۴ درصد هستند، نیز از بسته‌ های آموزشی استفاده می‌ کنند و به بقیه نیز از طریق فضای مجازی و تلویزیونی، آموزش‌ ها ارائه می‌ شود. 

 

در ادامه معاون بازرسی و نظارت ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت آموزش و پرورش، گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد در تهیه اطلس الگو‌های تدریس حضوری، غیر حضوری و نیمه حضوری و ارائه آمار بر اساس بازدید‌ ها جزو استان‌ های پیشرو در کشور است.

 

«محمد سلیمی» افزود: عملکرد اداره ارزیابی و عملکرد آموزش و پرورش استان بر اساس شاخص‌ های ارزیابی در رتبه برتر کشور قرار دارد.

 

همچنین واعظی، عضو گروه ارزیاب تیم ارزیابی و نظارت وزارت و آموزش و پرورش، اظهار کرد: وضعیت حضوری یا غیر حضوری، نوع الگوی آموزشی، امتحانات، برنامه هفتگی، تکالیف، عملکرد راهبران آموزشی، نظارت مدیران و کادر اداری، همچنین معلمانی که فراتر از وظیفه کار کرده‌اند، جزو شاخص های آژانس‌ های ارزیابی است.

 

در پایان، «ابراهیم خالویی» رئیس اداره ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات آموزش و پرورش استان، خاطر نشان کرد: ۱۳ گروه ارزیاب در دو روز مدارس شهرستان‌ ها و مناطق استان را بر اساس شاخص‌ های اعلام شده ارزیابی می‌ کنند.

 

کد خبر 1017631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha