یکی از عوامل تحول اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه کارآفرینان هستند

پناه گفت: اعتقاد داریم یکی از عوامل تحول اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه کارآفرینان هستند و قطعاً از ظرفیت هایی که در استان خراسان رضوی وجود دارد استفاده خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حمید رضا پناه» امروز(۱ بهمن) در دیدار با اعضای کانون کارآفرینان استان ضمن قدردانی و تشکر از همراهی، همکاری و همدلی این کانون در استان اظهار کرد: مدیران و کارآفرینان جزء سرمایه های هر کشوری محسوب می شوند و با توجه به شرایط سخت اقتصادی کشور این کارآفرینان هستند که تلاش می کنند و نقش اصلی و سازنده ای را در جامعه بر عهده دارند.

 

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی افزود: اعتقاد داریم یکی از عوامل تحول اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در جامعه کارآفرینان هستند و قطعاً از ظرفیت هایی که در استان خراسان رضوی وجود دارد استفاده خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه رویکرد ما در استان ایجاد فضای همدلی،هم افزایی و تشریک مساعی است و معتقدیم نخبگان، کارآفرینان و نیروی انسانی توانمند می تواند در این زمینه به ما کمک نماید، افزود:حیات اقتصادی جامعه به فعالیت کارآفرینان و بخش خصوصی توانمند وابسته است و امیدواریم در سایه تعهد،تلاش و همفکری بیشتر بتوانیم نقش مؤثر و مهمی در بهبود وضعیت جامعه کار و تلاش استان ایفا نماییم.

 

«محمد حسین روشنک» هم در این دیدار گفت:خوشحالیم از اینکه توانستیم در کانون قدم هایی برداریم و برای خدمت به مردم عزیز مفید واقع شویم. وی گفت:خط و مشی ما حمایت از تولید است و از همه مدیرانی که در جهت حفظ تولید،کار و تلاش می کنند حمایت خواهیم کرد.

 

رئیس کانون کارآفرینان استان گفت:عمده فعالیت مبارزه با ویروس کرونا توسط این کانون انجام گرفت و تلاش ما بر این پایه استوار خواهد بود که فضای کسب و کار و تولید در کشور فعال و تقویت شود و اعتقاد داریم کارآفرینان با وجود تحریم ها و جنگ اقتصادی مجاهدانه تلاش کرده اند.

کد خبر 1017642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha