موافقت با احداث جایگاه سوخت سی ان جی در بخش سیمکان جهرم

شفیعیان از ساماندهی توزیع گاز مایع در جهرم خبر داد و گفت: همچنین برای احداث جایگاه سوخت سی ان جی در بخش سیمکان از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس موافقت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، امروز (چهارشنبه ۱ بهمن) با حضور شمس الدینی معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس نحوه تامین و توزیع گاز مایع در جهرم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

«مهدی شفیعیان» در این جلسه گفت: در پی نارضایتی جمعی از شهروندان پیرامون کمیت و کیفیت توزیع گاز مایع در شهر جهرم، جلسه ای برگزار و پس از تبادل نظر مقرر شد ضمن راه اندازی یک شعبه توزیع گاز مایع در مرکز شهر جهت تسهیل در دسترسی متقاضیان، بر نحوه انجام کار در تمامی مراحل تولید، توزیع و مصرف به ویژه قیمت مصرف کننده و کنترل عرضه خارج از شبکه نظارت شود. 

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم افزود: در این راستا مقرر شد بر مبنای محاسبات صورت گرفته در ستاد سوخت استان فارس قیمت تمام شده درب شرکت در شهر جهرم ۱۲ و ۵۰۰ تومان تعیین شود.

 

وی ادامه داد: همچنین این قیمت در سایر نقاط شهرستان بر مبنای هزینه حمل در هر کیلومتر نرخ پیشنهادی محاسبه و توسط شرکت ملی پخش فراورده های نفتی در ستاد سوخت استان بررسی و تصویب شود.

 

به گزارش شبستان، در این جلسه با رایزنی که انجام شد، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه فارس آمادگی و حمایت شرکت را در اعطای مجوز احداث یک جایگاه CNG در بخش سیمکان با سرمایه گذاری بخش خصوصی اعلام کرد.

کد خبر 1017679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha