مردمی‌بودن ستاد بازسازی عتبات عالیات تقویت شود

زارع با تاکید بر تقویت مردمی‌بودن ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: مردم گیلان به لحاظ پیشینه، علاقه وافری به همه ارزش‌های دینی، اسلامی و مقدسات داشته و پیوند ناگسستنی با ائمه اطهار(ع) دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « ارسلان زارع» امروز(چهارشنبه، ۱ بهمن) در جلسه هیئت امنای ستاد بازسازی عتبات عالیات استان در دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به ارادت گیلانیان به ائمه اطهار(ع) که در ایام اربعین حسینی بیش از هر زمان دیگری نمایان می‌شود گفت: مردم گیلان به لحاظ پیشینه، علاقه وافری به همه ارزش‌های دینی، اسلامی و مقدسات داشته و پیوند ناگسستنی با ائمه اطهار(ع) دارند.

 

استاندار گیلان با بیان اینکه ستاد بازسازی عتبات عالیات یک نهاد مردمی است بر تقویت فعالیت‌های آن تاکید کرد و اظهارداشت: این نهاد مردمی در راستای ترویج ارزش‌های دینی فعالیت می‌کند و فرصتی ارزشمند در جلب مشارکت مردمی برای بازسازی عتبات است.

 

وی با اشاره به پیشرو بودن مردم گیلان در انجام امور خیریه مانند طرح مواسات در ایام کرونا و کمک به نیازمندان گفت: مردم به صورت داوطلبانه در این طرحها مشارکت داشتند و همه مسئولان ادارات و دستگاه‌ها نیز بنا به ظرفیت خود در اینگونه طرح‌ها شرکت کنند.

 

زارع با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های مردمی در ساماندهی موضوعات مرتبط با ستاد بازسازی عتبات خاطرنشان ساخت: باید با اطلاع‌رسانی مناسب و فراهم‌سازی بستر لازم، شرایط را برای مشارکت مردم فراهم کنیم.

 

 

کد خبر 1017684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha