از انتقاد شدید عضو شورا به نماینده مجلس تا تاکید بر حمایت از شهردار رشت

در جلسه امروز شورای شهر رشت عضو شورا از سخنان اخیر نماینده مردم رشت در مجلس که تاکسیران ها را بنگاه ضد انقلاب خواند انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «بهراد ذاکری» در یکصد و هشتادمین جلسه شورای شهر که امروز( چهارشنبه،۱ بهمن) برگزار شد از اظهار نظر اخیر نماینده  رشت در مجلس به شدت انتقاد کرد. «محمدرضا احمدی سنگری» طی روزهای گذشته، در اظهاراتی گفته بود: "برخی از رانندگان تاکسی ناخواسته با سخنانی که مطرح می‌کنند به‌ عنوان یک بنگاه تبلیغاتی ضد نظام اقدام می‌کنند".

 

این عضو شورا با بیان اینکه در شرایط شیوع کرونا، رانندگان تاکسی به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند گفت: در چنین شرایطی، رانندگان تاکسی با خدمات رسانی خود در شرایط فعلی مورد آسیب هم قرار گرفته‌اند و به هیچ وجه تاکسی‌ها بنگاه‌های ضدانقلاب نیستند.

 


ذاکری افرود: تاکسیران ها بنگاه ضد انقلاب نیستند بلکه مافیای دارو و مافیای اقتصادی و کسانی که قیمت سکه و دلار را تعیین می‌کنند، ضدانقلاب هستند.

 


وی با بیان اینکه سکوت در مقابل مافیای اقتصادی پذیرفتنی نیست تصریح کرد: باید برای مدیران و مسئولانی که در چنین مواردی سکوت کرده و به اقشاری همچون رانندگان که حتی در روزهای کرونایی نیز مشغول خدمات‌رسانی بوده‌اند می‌پردازند، تاسف خورد.

 

 

* باید از شهردار حمایت بیشتری صورت گیرد

«امیرحسین علوی»‌ هم با اشاره به گزارش شهردار در صحن شورا مبنی بر کاهش هزینه های جاری طی دو ماه اخیر اظهار کرد: طی گزارشی که اخیراً توسط شهردار در صحن شورا پیرامون هزینه‌های جاری شهرداری عنوان شد، کاهش هزینه ها مورد تاکید قرار گرفت در حالی که طبق بررسی‌های انجام گرفته، در بخش هزینه‌های جاری در شهرداری رشت شاهد رشد و افزایش هستیم.

 


این عضو شورا افزود: باید در انجام امور جاری، هزینه‌ها کنترل شود.

 


وی با تاکید بر حمایت بیشر شورا از اقدامات شهردار ادامه داد: شهردار رشت برای به حرکت درآوردن چرخ‌دنده‌های سنگین برخی از امور به‌تنهایی در حال هزینه کردن است و شورا باید حمایت بیشتری از وی انجام دهد.

 


علوی به انتصابات مدیران در بدنه شهرداری هم اشاره و اظهار کرد: شهردار رشت نباید نگران عواقب برخورد با مدیران خود باشد و باید مورد حمایت بیشتری از سوی شورا قرار گیرد.

کد خبر 1017699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha