مساجد و اماکن تاریخی فرهنگی منطقه هشت شیراز مرمت خواهند شد

دستغیب گفت: کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اختصاص بودجه عمرانی لازم، مرمت مساجد و اماکن تاریخی فرهنگی منطقه هشت شیراز را در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احمدرضا دستغیب»، امروز (چهارشنبه 1 بهمن) در یکصد و چهل و هشتمین جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مساجد تاریخی از اهمیت ویژه در بافت تاریخی شیراز برخوردارند و مرمت آنها باید همواره مورد توجه قرار بگیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: بر این اساس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز با اختصاص بودجه عمرانی لازم، مرمت مساجد و اماکن تاریخی فرهنگی منطقه هشت شیراز را در دستور کار خود قرار داده است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و اداره کل اوقات و امور خیریه استان و با اختصاص بودجه لازم توسط شهرداری شیراز، مساجد و اماکن فرهنگی تاریخی اولویت دار منطقه هشت شیراز مرمت خواهند شد.

دستغیب با اشاره به جشنواره «شهروند برگزیده»، بیان کرد: 2 نفر از اعضای هیئت علمی شورای برنام ه‌ریزی جشنواره «شهروند برگزیده» برای انتخاب شهروند فعال و مشارکت جو در سال 99 انتخاب شده اند.

وی با تاکید بر تعیین تکلیف مصوبه خانه های اسباب بازی در شیراز گفت: این موضوع برای بررسی و اظهار نظر به کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز ارجاع شده است.

کد خبر 1017712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha