قول همکاری معاونت فرهنگی شهرداری زنجان در اجرای برنامه های مسجد محور

در دیدار مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان با معاون فرهنگی شهرداری زنجان بر اختصاص بخشی از بودجه فرهنگی شهرداری زنجان به برنامه های مسجد محور و محله محور تاکید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام یارمحمدی ظهر امروز در دیدار با معاون فرهنگی شهرداری زنجان با اشاره به تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد به تشکیل سامانه فهما(بچه های مسجد) اشاره کرد و افزود: در این سامانه به منظور ساماندهی اطلاعات بچه های مساجد از سال گذشته ثبت اعضای کانون ها و فعالیت کانون های مساجد آغاز شده و تاکنون نیز ادامه دارد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان با تشریح برنامه کانون های مساجد در طول سال گفت: اجرای طرح شنبه های کتاب، سه شنبه های تکریم، تشکیل گروه های سرود و گروه تئاتر بچه های مسجد از طرح های شاخص در استان است.

 

وی همچنین به طرح ملی ایران قوی اشاره کرد و گفت: این طرح در ادامه طرح فهما و به منظور ایجاد رقابت سالم در بین بچه های مساجد کشور اجرا می شود.

 

این مقام مسئول همچنین به برگزاری جلسات شورای هماهنگی کانون های مساجد استان اشاره کرد و گفت: این شورا به ریاست امام جمعه زنجان به منظور تصمیم گیری در خصوص فعالیت مساجد و بچه های مساجد تشکیل می شود.

در ادامه معاون فرهنگی شهرداری زنجان نیز گفت: براساس میزان بودجه اختصاص یافته به حوزه فرهنگی، اجتماعی شهرداری در سال آینده، بخشی از بودجه به اجرای برنامه های مسجد محور و محله محور اختصاص می یابد.

 

نظری ادامه داد: برهمین اساس بچه های مسجد می توانند طرح های مورد نظر خود را با محوریت مساجد در اختیار معاونت فرهنگی شهرداری قرار دهند تا این برنامه ها به صورت مشترک بین کانون های مساجد و معاونت فرهنگی شهرداری به اجرا درآید.

کد خبر 1017718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha