اهدای ۹۱ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت لنگرودی

فاریابی از اهدای ۹۱ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت لنگرودی خبر داد و گفت: این تعداد گوشی هوشمند به همت خیراندیشان لنگرودی تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لنگرود، « مجید فاریابی » در جلسه شورای آموزش و پرورش که امروز (چهارشنبه، ۱بهمن) در سالن اجتماعات پژوهشکده معلم برگزار شد، با توجه به بازگشایی مدارس در شهرهای با وضعیت زرد و آبی، گفت: هم اکنون وضعیت شهرستان لنگرود نارنجی است و عملا امکان بازگشایی مدارس وجود ندارد.


مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با توجه به اینکه پایه های اول و دوم بیشترین آسیب را در شرایط کرونایی متحمل شدند، افزود: دانش آموزان این پایه ها در صورت مساعد بودن شرایط می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی با ظرفیت حداکثر هر کلاس ۱۰ نفر با صلاحدید خانواده ها در مدرسه حضور پیدا کنند.

 

وی از اهدا ۹۱ دستگاه گوشی هوشمند به دانش آموزان بی بضاعت لنگرودی خبر داد و اذعان کرد: این تعداد گوشی هوشمند به  همت والای خیراندیشان لنگرودی تهیه و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفت.

 

 فاریابی با اشاره به اینکه جلسات شورای آموزش و پرورش علاوه بر گزارش دهی، ارائه مطالبات از دستگاه های مرتبط است، تصریح کرد: اردوگاه شهید بهشتی چمخاله به عنوان طرح آموزشی و رفاهی با ورودی ۲ هزار و ۴۵۰ متر و بخش دوم شامل ۲۳ هزار متر مربع آمادگی دارد تا با ورود سرمایه گذار این مکان به منطقه گردشگری و تفریحی برای دانش آموزان و فرهنگیان تبدیل شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اجرای آموزش طرح (مبین) که مدیریت برنامه های یاوران نماز است، خاطرنشان کرد: این طرح با هدف مهارت افزایی مدیران مدارس، اولیا و دانش آموزان پایه سوم و هشتم است در سال تحصیلی جاری با توجه به شیوع بیماری کرونا ملاقات چهره به چهره ائمه جماعات با دانش آموزان به حداقل رسید.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود با بیان اینکه ۴۰ درصد کل زباله هایی که به محل دفن زباله ها می ریزند، کاغذ است، افزود: طرح جمع آوری کاغذهای باطله با هدف کمک به حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان، بازیافت کاغذهای باطله و اقتصاد مقاومتی است و برای هر تن کاغذ بازیافت شده ، ۱۷ اصله درخت ذخیره می شود.


فاریابی در خصوص گروه خیریه مهر ماندگار گفت: این خیریه با سه هدف کمک به دانش آموزان مبتلا به بیماری صعب العلاج، تهیه تجهیزات و امکانات برای مدارس و دانش آموزان بی بضاعت و طرح آجر به آجر تشکیل شد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان لنگرود در پایان این جلسه با تاکید بر افزایش سواد رسانه ای با توجه به شرایط موجود در جامعه، تصریح کرد: برپایی نهضت سواد رسانه ای در حال حاضر با توجه به شرایط موجود یکی از واجبات است و کتابی با عنوان (تفکر و سواد رسانه ای) در تمامی رشته های متوسطه دوم تدریس می شود.


گقتنی است، در این جلسه از خیرانی که در خرید دستگاه گوشی هوشمند کمک کردند و همچنین از اعضای شورای آموزش و‌ پرورش به مناسبت هفته شورا تجلیل به عمل آمد.

 

 

کد خبر 1017725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha