گرامیداشت دهه مبارک فجر در فارس با همراهی ادیان توحیدی

سهرابی گفت: برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت و همراهی ادیان توحیدی و پررنگ تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «صابر سهرابی»، امروز (چهارشنبه 1 بهمن) در نشست صمیمی با روسای انجمن های کلیمیان، زرتشتیان و ارامنه به اعلام برنامه های اجرایی فرهنگی و هنری دهه مبارک فجر پرداخت و گفت: برنامه های چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حمایت و همراهی ادیان توحیدی و پررنگ تر از سال های قبل برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس افزود: کارگروهی در این زمینه نیز ایجاد شده است و مسابقات مجازی فرهنگی و ورزشی، عطر افشانی قبور شهدای ادیان توحیدی و تجلیل از خانواده های شهدای ادیان توحیدی و ... به مناسبت دهه فجر برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: برنامه های اهالی ادیان توحیدی در دهه فجر، موجب ارتقای سطح فرهنگی جامعه خواهد شد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در این خصوص آمادگی انجام حمایت های لازم را دارد.

«خسرو قدس»، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز نیز از آمادگی این انجمن برای همکاری با برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس به مناسبت دهه فجر خبر داد و اعلام کرد که مسابقات شطرنج ویژه نوجوانان، مسابقه نقاشی با موضوع انقلاب اسلامی و دهه فجر امسال، اجرای موسیقی گروهی و اختصاصی ادیان توحیدی در فضای مجازی و ... نیز برگزار خواهد شد.

جلسه کارگروه برنامه های فرهنگی و هنری دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس، معاون فرهنگی شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی استان فارس، رئیس گروه تبلیغات و رسانه، کارشناس امور ادیان توحیدی، رئیس انجمن کلیمیان شیراز، رئیس انجمن زرتشتیان شیراز، و رئیس انجمن ارامنه شیراز برگزار شد.

 

کد خبر 1017735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha