حفظ کرامت زنان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بود

پارسافخر حفظ کرامت زنان را یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: در گام دوم انقلاب زنان باید همچنان با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) در رشد و تعالی جامعه تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «زینب پارسافخر» امروز (چهارشنبه ۱ بهمن) در جلسه هماهنگی برنامه‌های ایام الله دهه فجر و بزرگداشت سالروز ولادت حضرت زهرا (س) و گرامیداشت روز مادر، با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در تشریح الگوی زن مسلمان ایرانی که نه شرقی و نه غربی بلکه الگویی بوده که در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل گرفته اظهار کرد: شخصیت زن مسلمان ایرانی برای تمامی زنان دنیا می‌تواند الگویی بی‌نظیر باشد و حفظ کرامت زنان یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران بوده که امیدواریم با سربلندی توسط بانوان ما ودختران ما حفظ شود.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان تصریح کرد: نقش ارزنده‌ای که زنان در پیروزی انقلاب اسلامی داشتند بسیار شایسته و ارزشمند بوده است.

 

وی افزود: با توجه به ریشه اعتقادات مذهبی زنان و بر اساس رهنمودها روشنگری امام راحل، زنان ایران به امام (ره) لبیک گفتند و پیروزی انقلاب اسلامی با حضور زنان و مردان ما رقم خورد.

 

پارسافخر اضافه کرد: زنان به طور مستقیم و غیرمستقیم در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرده و این انقلاب را متمایز و بی‌نظیر کردند.

 

وی با بیان اینکه زنان ایران علاوه بر نقش ارزنده‌ای خود، در پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در کنار پدران و براداران و همسران خود جانانه ایستادگی و جانفشانی کردند ادامه داد: در دهه سوم انقلاب و در دوران سازندگی با وجود شرایط بد اقتصادی، این زنان بودند که کشور را از فراز و نشیب به سربلندی رساندند و در دهه چهارم نیز زنان در تحصیلات عالی نشان دادند که حرفی برای گفتن دارند.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان با اشاره به نزدیک شدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) ابراز کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) شخصیتی مردم دوست و جریان‌ساز در مسائل سیاسی اجتماعی، دشمن‌شناسی و دشمن‌ستیزی و در ولایتمداری و در دفاع از حریم ولایت داشت و الگوی بی‌نظیری برای تمام زنان و مردان دنیا است.

 

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب زنان باید با الگو گرفتن از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) و با حفظ روحیه، در رشد و تعالی جامعه تلاش کنند، بر لزوم حضور ارزشمند زنان در همه عرصه‌ها تاکید کرد.

 

پارسافخر یاد آور شد: امسال باید مراسم دهه فجر و بزرگداشت مقام روز زن باشکوه برگزار و نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی به خوبی تبیین شود، همچنین باید از زنان نمونه و مادران تلاشگر معرفی و از آنها تقدیر کرد و خانواده شهدا و جانبازان نیز در این ایام نباید فراموش شوند.

 

کد خبر 1017739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha