ایران در عرصه‌های گوناگون حرف اول را در دنیا می‌زند

حجت‌الاسلام موسوی فرد گفت: ایران در عرصه‌های گوناگون حرف در دنیا را می‌زند اما دسته‌ای معتقد هستند که پیشرفت و ترقی فقط از ناحیه اروپا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی فرد» امروز (چهارشنبه ا بهمن) در آیین اختتامیه رویداد ملی فن آورانه صنعت قطعه سازی خودرو،با بیان اینکه قبل از انقلاب هویت جوانان ما را سلب کرده بودند اظهار کرد: در کشور ما افرادی که در جریان خاص هستند و همه مصیبت ها زیر سر آنها است دائما به ذهن جوانان ما می‌کنند که کاری از ایرانی برنمی آید.

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان به فتنه ۸۸ اشاره کرد و افزود: جریانی از اول انقلاب دنبال این هستند که افکار عمومی را فریب و خودشان را در مصدر کار قرار دهند؛ آمریکایی‌ها در سال ۸۸ پذیرفته بودند که حریف ایران نمی‌شوند و به فناوری انرژی هستها۶ی راه پیدا نمی‌کنند تا در فتنه ۸۸ دسته ای از خدا بی خبر مساله تقلب را ساز کردند و می گویند مجبوریم مردم را سرکار بگذاریم.

 

وی تصریح کرد: در مجموعه همین دولت اجازه نمی دهد تولیدکنندگان کار کنند و می گوید ما این محصولات را از اروپا وارد می‌کنیم و با اروپا بستیم.

 

امام جمعه اهواز با بیان اینکه ایران در عرصه های گوناگون حرف اول در دنیا را می زند اضافه کرد: این توانی است که ایرانی دارد اما کدام عزم و اراده برای حمایت داریم وقتی دسته ای هنوز عقیده دارند که پیشرفت و ترقی فقط باید از ناحیه اروپا اتفاق بیوفتد.

 

وی عنوان کرد: به همین علت مقام معظم رهبری می فرماید در آینده باید به دنبال یک مسئول جوان، حزبلهی، جهادی و انقلابی که فکرش اون ور آبی نباشد و فکرش این باشد که تمام نگاه‌ها به داخل باشد.

 

حجت‌الاسلام موسوی فرد ابراز کرد: ۸۰۰ سال قبل ما به بسیاری از فناوری هایی که اروپا اکنون آنها را دارد، دست پیدا کرده بودیم اما با کمال تاسف دسته ای دچار بحران هویت شدند.

 

وی با تاکید براینکه اصل نظام موافق است تا اتفاقات مشابه برنامه امروز در کشور اتفاق بیفتد یاد آور شد: اما دسته ای هستند که مانع این موارد می شوند و در آینده نه چندان دور ایران اسلامی از شر آن‌ها خلاص خواهد شد و شکوفایی را بیش از پیش ملاحظه خواهیم کرد.

 

کد خبر 1017769

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha